Banky.cz Články Komerční sdělení První úvěrová volba po bankách pro firmy a podnikatele

První úvěrová volba po bankách pro firmy a podnikatele

Jsme první volbou po bankách. Poskytujeme úvěry zajištěné nemovitostí až do výše 30 milionů korun. Ke všem klientům přistupujeme individuálně, vždy hledáme cesty, jak vyřešit potřebu klienta. Našimi klienty jsou hlavně malé a střední podniky, developeři. 

REKLAMA

Lukáš Hartl, v čele společnosti NEY stojí už více než 3 roky a během této doby družstvo pravidelně dosahuje rekordních zisků. Z původně malé záložny vybudoval zdravou finanční instituci, která dokáže nabídnout klientům nadstandardní podmínky úvěrování šité na míru firemním klientům. Tam, kde banky obvykle neumí úvěrování nastavit, přichází NEY. Jak sám říká, v řízení firmy i v životě je pozitivní a snaží se, aby pozitivní byli i lidé okolo něj.

Firemní úvěry

Zaměřujete se na úvěrování firem a podnikatelů, co jim nabízíte? 

Jsme první volbou po bankách. Poskytujeme firemní úvěry zajištěné nemovitostí až do výše 30 milionů korun. Ke všem klientům přistupujeme individuálně, vždy hledáme cesty, jak vyřešit jeho potřebu. Našimi klienty jsou hlavně malé a střední podniky, developeři. V produktovém portfoliu vede náš neúčelový úvěr. Klienti vlastní nemovitost a chtějí oproti její hodnotě získat zdroje na další podnikání. Naše úvěry klienti využívají pro refinancování stávajících závazků u jiných společností. Pokud je pro klienta důležitá rychlost, jsme i velké úvěrové případy schopni řešit v řádu dnů. Pro většinu klientů je důležitá pomoc s administrativními úkony a to nejen u nás ale i na úřadech. Klienta celým procesem provedeme, co jde za něj i vyřídíme. Zpracujeme i případy, které jsou pro banky velmi pracné nebo pro jejich mateřské banky nejsou dostatečně atraktivní.  

Jaké máte plány v B2B segmentu?

Především nám jde o dlouhodobě zajímavou a oboustranně výhodnou spolupráci s klienty. My klientům nabízíme řešení, oni nám důvěru, že jim s jejich problémem s financováním dokážeme pomoci. V tom jsme prostě trochu jiní než ostatní finanční instituce. S klienty řešíme jejich plány a potřeby a snažíme se společně najít vhodné řešení. Nestačí jen mít úspěch a generovat zisk, my chceme mít pocit, že děláme něco skvělé. Že naše existence na trhu dává smysl. Tam s Ney směřujeme.

Samozřejmě jdeme cestou kvality. Například jsme nově zvýšili kvalitu využívání dat z katastru tak, že úvěrový proces a reporting je na velmi vysoké úrovni. Kvalita naše úvěrového procesu je pro nás stále velké téma. Při některých interních procesech zkoušíme, jak se dát využít umělá inteligence. Je to zajímá zkušenost, která nám otevírá spoustu nových fascinujících možností.   

Chystáte nějaké novinky ještě v roce 2023?

Ano, s rostoucím zájmem o naše úvěrové produkty jsme připravili akci, která reaguje na zásadní potřeby našich klientů. Od našich klientů víme, že flexibilita, a především rychlost poskytnutí firemního úvěru jsou pro ně zcela zásadní. Proto se neustále snažíme na kvalitě našich služeb a produktů pracovat a soustavně je zlepšovat. Nově jsme pro firemní klienty a podnikatele připravili akci zaměřenou na rychlost zpracování úvěrů. Zrychlili a zefektivnili jsme proces poskytování a čerpání úvěrů. Všem klientům, kteří nám dodají potřebné podklady do konce listopadu 2023, garantujeme schválení a čerpání úvěru do konce roku 2023. Navíc úspěšní žadatelé budou mít odhad nemovitosti zdarma.

Máte nějaký vzor, někoho, kdo Vás inspiruje v tom, jak vést firmu?

Inspiruje mě mnoho osobností, vždy jsem obdivoval Jacka Welche a jeho nekompromisní objektivní pohled na business, který svého času posunul GE mezi nejhodnotnější firmy na světe. Ale inspirují mě i jiní manažeři, kolegové a z dlouhodobého hlediska je mi velmi blízký přístup Franklyn Covey. Jsem přesvědčen, že rozhodující konkurenční výhodou každé společnosti jsou lidé v ní a její firemní kultura. Proto si do svého týmu vybírám lidi, kteří dosahují skvělých výsledků, ale zároveň mají vysokou morální integritu a charakter. 

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku První úvěrová volba po bankách pro firmy a podnikatele

Přidejte nový komentář

Úvěry, Komentoval(a): Pavel Cihak

27.11.2023 10:48:07
Určitě doporučuji vyzkoušet.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena