Banky.cz Bankovní poradna zdarma #101, Dotaz v bankovní poradně

Jak ověřit, zda byla platba skutečně odeslána z účtu GE Money Bank?

REKLAMA
12.3.2012

dobrý den mám dotaz paní mi posílala 30.1.2012 z jejího účtu ge money bank částku na můj poštovní účet ale ta částka na mém účtě není,přes mail mi poslala že tak platbu učinila ale mám pocit že to stáhla z netu a platbu neposlala.prosím jak zjistím žejí opravdu poslala.děkuji martina

Dobrý den,

pakliže Vám platba nedorazila do dvou pracovních dnů od jejího odeslání, což doložíte protistraně výpisem ze svého účtu, je chyba u protistrany, která platbu neposlala vůbec nebo na špatný účet.

Petr JermářBanky.cz

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena