Pokračování dotazu č. 2237: Dobrý den reaguji na vaši odpověď. Ano na účtě je - 89 000. Na učtu nemám zřízený žádný kontokorent, je na něm nyní - 89 000, a když se podívám do nezaučtovaných transakcí je tam napsané exekuce. Bylo mi oznámeno, že exekutor si to vzal od banky a mám to splácet bance, ale nevím co na tom je. Exekutor si snad nemužu vzít penize, to by banky zkrachovaly. Dle mého je to tak, že exekutor dal podmět bance, která zablokovala učet. Dle toho co jsme si na forech přečetla, mám 6 měsícu na to ,abych penize na účet dostala nějak. Proč není vhodné peníze posílat na blokovaný účet ? Myslela jsem si že když peníze na učet postupně pošlu až to bude na 0, že banka sama peníze exekutorovi pošle. Dluh vznikl z neplacení zdravotního pojištění u živnostníka. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
exekutor v žádném případě nemůže banku žádat o vydání peněz z Vašeho účtu, které tam nejsou. A banka nemá pravomoc tyto peníze vydat a jít s účtem do mínusu (a tím převádět dluh vymáhaný exekutorem na sebe).
Toto je celé nějaké velmi podivné. Exekutor Vám zabaví majetek a obstaví mzdu. Ale nemůže si vzít peníze od banky a chtít, abyste peníze později bance doplatila. Proč by do toho měle být tahána banka coby další strana? Peníze dlužíte někomu, dotyčný na Vás poslal exekutora, který řeší uhrazení dluhu. Tedy teď je to vztah vy a exekutor, ne vy - banka - exekutor. Dluh se hradí exekutorovi, ne bance.
I kdyby existovala nějaká velmi podivná dohoda o tom, že dluh máte poslat bance a ta peníze později přepošle exekutorovi, tak stále nechápu smysl položky -89 000 Kč. Účet je zablokovaný, tedy peníze můžete splácet i do plusu.
Toto se mi nějak nezdá, doporučuji si vyžádat od exekutora vysvětlení a domluvit se s ním na dalším postupu (vše samozřejmě sepsat písemně).
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Pokračování dotazu č. 23367: Dobrý den, daňový domicil jsem bance VÚB dodala. Musím úroky zdanit každý rok, i když jsem nic z účtu nevybírala, nebo až při výplatě úroků? Na internetu jsem četla, že příjmy z kapitálového majetku se zadní až při jejich výplatě. Je to pravda?
Dobrý den, mám dotaz. Jsem v insolvenci a zajímalo by mě, když jsem byl v dočasné pracovní neschopnosti, jestli se automaticky strhne srážka od CSSZ nebo zda musím částku která mi přijde na účet od ČSSZ vyfotit a zaslat správci který řekne, jakou částku mam poslat insolvenčnímu správci. Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat - už cca rok jsem v insolvenci a vše řádně splácím. Z platu se mi strhává částka a navíc mi rodina poskytuje dar be výši 6 500 Kč, abych na oddlužení dosáhl. Pokud by se nám narodilo dítě, tak se nezabavitelná částka zvýší? O jakou částku? A bude tím pádem potřeba zase navýšit dar?
Dobrý den, pane Budíne, chtěla bych Vás požádat o radu, jak dál postupovat v mé situaci investora do společnosti Luna Capitals s.r.o. Jsem bohužel jedna z těch, kdo se nechal nachytat a investovala jsem do této společnosti. Dnes už vím, že své finance nemám šanci získat zpět, ale jedná se mi o odstoupení od investiční smlouvy uzavřené touto společností. Bohužel se mi nedaří se s nimi spojit a investiční smlouvu vypovědět, nereagují záměrně. Mám velikou obavu do budoucna, abych se nedostala do finančních potíží ohledně založeného investičního účtu u této společnosti. Můžete mi prosím poradit, zda informovat orgány činné v trestním řízení nebo jak dál postupovat? Jsem bezradná a o to víc mne to mrzí, že nás bude asi mnohem víc, kteří se nechali takto oklamat.
Dobrý den, eshop mi nedodal zboží, tak jsem odstoupil od smlouvy (obchodník potvrdil storno objednávky), ale přes opakované urgence neposlal zpět peníze. Reklamoval jsem to u banky (bylo placeno visa kartou), banka otevřela reklamaci, ale obchodník nekomunikuje ani s bankou a ta zavřela reklamaci. Dá se dělat ještě něco jiného než čekat? Děkuji. Vyjádření banky: "Omlouváme se, ale protože doposud nemáme vyjádření obchodníka ohledně Vámi podané reklamace, jsme nuceni reklamaci prozatím ukončit, z důvodu zákonné lhůty ČR. Jakmile uvedené vyjádření obchodníka v rámci podaného chargebacku obdržíme , bude reklamační řízení obnoveno."
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Plánujete žádat o hypotéku? Nebo prodáváte či kupujete nemovitost, případně vás čeká dědické řízení? V těchto případech se pravděpodobně neobejdete bez odhadu ceny nemovitosti. Jak odhad probíhá, jaké faktory mají vliv na odhadní cenu a jaká jsou specifika bankovního odhadu nemovitosti?
V letošním roce banky častěji poskytují hyptéky s vyšším LTV.
S rostoucím počtem elektrokoloběžek, elektrokol, elektroaut a dalších vozidel na baterie se zvyšuje i počet krádeží a nehod. Jaké pojištění si sjednat?