Pokračování dotazu č. 19357: Dobrý den, děkuji za Vaši odpověď. Obchod nebyl proveden z důvodu dezinformace ze strany banky, tím pádem vznikl ušlý zisk (opožděné provedení obchodu až při první možnosti). Myslete si, že v této situaci nemá ceny otevírat spor? Předem děkuji.
Pokračování dotazu č. 19350: Dobrý den, rady bankovní poradkyní vedly k ušlému zisku v tradingu. Po podání první reklamace uběhla doba 2 měsíců, odpověď na kterou by podle zákoníku neměla přesáhnout 30 dní. Také z osobních zkušeností bych chtěla řešit i morální odškodnění. Má-li smysl se obrátit na finančního arbitra/do ČNB? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, zda mám právo a stojí-li v této situaci opravdu za to bojovat dál. Byla jsem několikanásobně dezinformována bankovním poradcem v bance, z čehož pak plynuly mé ztráty, ušlé zisky a účtování poplatků na vrub mého účtu bankou. Po podání stížnosti, zmíním jejích ignorování v komunikaci se mnou, nedodržení obchodních podmínek/podepsané smlouvy. Dotaz je, mám-li to dál řešit, případně na koho bych se měla obrátit (finanční arbitr, ČNB)? Předem moc děkuji za odpověď a rady.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.