Dědictví v insolvenci, Exekuce a insolvence

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, již dříve jsem zde měl dotazy ohledně dědictví v insolvenci. Nakonec pro mě vše dopadlo dobře a má mi být do konce května vyplacena celá částka. Nicméně jsem se dostal do situace, kdy prakticky nevím co se bude dít. Času na vyplacení mají ještě dost, ale po žádosti ins. správce o info. jak to s dědictvím vypadá jsem zjistil, že info nemám ani kde zjistit. Advokátovi zastupujícímu protistranu jsem se dovolal jen jednou, kdy mi řekl, že už se ho to netýká ale info mi zjistí. To bylo naposledy co jsem s ním mluvil, od té doby mi telefon vytípává na email neraguje a to ani na emaily od správce. Kontakt na protistranu nemám krom trvalého bydliště z usnesení a paní koncipientka notáře co nás měla na starosti je nemocná, tudíž ta mi také nepomůže. Bohužel ani nevím zda advokát předal číslo účtu správci, které jsem mu posilal do emailu a ani on mi neposlal číslo účtu kam zaplatit náklady na pohřeb, jak jsme byli domluveni z posledniho řízení. Bojím se, že mi protistrana nic nevyplatí tak, jak říkali na konci posledního řízení. Proto bych se chtěl zde zeptat, jakým způsobem mam postupovat. Či to nechat na správci a pouze čekat? Přeji hezký den.

Dobrý den,

dědického řízení jste se účastnil osobně nebo Vás někdo zastupoval? Právní zástupce protistrany s Vámi pravděpodobně neměl nic společného? Informace Vám na žádost poskytne notář. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena