Banky.cz Bankovní poradna zdarma Podvod #3702, Nebankovní půjčka a vyhrožování soudem

Nebankovní půjčka a vyhrožování soudem, Podvod

REKLAMA
Běžný účet
14.7.2017 Podvod

Dobry den, půjčila jsem si od prontopujcka.cz, bylo to 30 000 Kč. Ale když peníze došly, tak jsem je hned vrátila na jejich účet a oni mě chtějí dát k soudu, že jejich půjčku nesplácím. Já mám vše v pořádku, ale už jen to, že dali moje osobní udaje jiné společnosti mně vadí a ani nejsou schopni se za tuto věc omluvit, že udělali chybu. Chtěla bych, aby se mi omluvili a dál nepoužívali mé osobní údaje na další věci.

Dobrý den,

ze zákona můžete od smlouvy o spotřebitelském úvěru odstoupit do 14 dní od sjednání půjčky a to zcela bez jakékoliv sankce. Strašení soudem (zneužívání informační nerovnosti) je za hranou podnikatelské etiky i slušného chování. Na zneužívání osobních údajů si můžete stěžovat u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Stejně tak je možné se domáhat omluvy, třeba i soudní cestou. Ale mnohem lepší je vůbec nepřicházet do styku s pochybnými nebankovními poskytovateli úvěrů (stejně jako s podomními prodejci, prodejci po telefonu a organizátory předváděcích akcí pro seniory). Zde životní štěstí nenajdete.

Na trhu máme přes 30 bank, které Vám peníze rády půjčí s velmi dobrým úrokem (od 4,9%). Banky si na rozdíl od neznámých firem nemohou dovolit jakékoliv poškození svého dobrého jména či ztrátu reputace. Proto s Vámi budou jednat vždy férově. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena