Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #6642, Nebankovní půjčka a záznam v registrech

Jak zažádat o vymazání záznamu v registru pochybení bankovní společnosti?

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
27.5.2019 Půjčka

Dobrý den, v kalendarnim měsíci 06/18 jsem si vzal rychlopujcku od společnosti Kamali, která nabízí na první 3 mesice odložení splatnosti za "alespoň 1 Kc". První mesic bylo vse v pořádku. Druhý měsíc jsem opět neměl na řádnou splátku (čekání na 1. výplatu ) a tak jsem opet odložil splátku za 1 Kc. Prislo mi potvrzení o přijetí platby, ale za 3 dny mi prisel email, že zbývají 2 dny do termínu splatnosti. Volal jsem na infolinku, kde mi rekli, ze se obcas stane, ze systém blbě odešle zprávu, ale pokud jsem to opravdu odeslal a prislo mi potvrzení, tak se nemusím o nic starat a vse je v pořádku. Pred týdnem jsem zazadal o vypis z CBCB a zjistil jsem ze od tohoto měsíce mi naskakuji dny po splatnosti (platbu prijali 6 dní před splatností). Je možné nějakým způsobem zažádat o vymaz z tohoto registru, kde zápisy zůstávají 4 roky, kdyz jsem schopen dokázat chybu ze strany bankovní společnosti? Na infolince jsem narazil na absolutně arogantního člověka, který mi řekl že podá podmět vedoucimu, ale ze me s ním nemůže spojit ani dát jakykoliv jiný kontakt než je zákaznická infolinka. Děkuji

Dobrý den,

pokud se jedná o technickou chybu při přijetí platby na straně poskytovatele nebankovní půjčky, domáhejte se korekce chybného záznamu v registrech dlužníků. Nabízí se otázka, proč jste si půjčoval peníze když jste věděl, že je nebudete mít z čeho splácet (první výplata až za 2 měsíce od sjednání půjčky). Nikdy a za žádných okolností si již více nepůjčujte bez pravidelného příjmu, to je cesta do pekel. Taktéž není moudré si půjčovat na spotřebu a už vůbec ne u nebankovních společností. Přestože Kamali je jednou z nejserióznějších nebankovek s nejnižším RPSN "jen 49%", je to stále řádově více než nabízejí banky (5-7%). Doporučuji náš článek Půjčujeme si odpovědně.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena