Dobrý den, mam stejný problem, jako pán přede mnou. Měl jsem domluvený obchod s jedním člověkem, co má bankovní účet u vás. Měl to být údajný pán Macek Jan s číslem účtu 2114032448. S dotyčným člověkem jsme byli dohodnutí na obchodě. Poslal jsem mu 9 000 tisíc ze své banky, on mi poslal občanský a řidičský průkaz, ale oba průkazy byly falešné a balík mi samozřejmě nepřišel. Můžete mi poslat na poškozeného email, abychom společnými silami mohli postupovat proti tomuto člověku? Zaslali jsme 6 000,- a telefon nepřišel. Děkuji.
Dobrý den,
kontakt na druhého poškozeného z dotazu č. 3734 je "ruda555kral(zavináč)email(tečka)cz". Jak dále postupovat v případě tohoto podvodu jsme řešili taktéž v článku Bankovní poradna. Přeji hodně štěstí a pevné nervy!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, mám otázku. Zanedlouho mi bude končit pětiletá insolvence a s přítelkyni bychom si chtěli zažádat o hypotéku. Je tam nějaká časová prodleva od doby skončení insolvence ke dni žádosti o hypotéku? Případně podstoupit nějaké kroky, abych mohl o hypotéku žádat? Děkuji.
Dobrý den, rodiče si v manželství vzali úvěr na opravu domu. Maminka zemřela. V domě žije otec. Jakým podílem musím hradit jejich úvěr? V rámci dědictví spadá celý dluh na otce nebo hradím maminčinou část nebo nebo polovina dluhu dělí mezi mně a otce? Moc děkuji za objasnění.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Potřebujete vybrat nebo vložit peníze na účet? Pokud nechcete platit poplatek navíc, musíte často hledat bankomat své banky. V budoucnu by ale toto hledání mělo odpadnout. Alespoň pokud se naplní záměr Komerční banky, která vybízí konkurenty ke sdílení bankomatové sítě.
Když spořit dětem na budoucnost, tak pomocí stavebního spoření. Takový je přístup většiny českých rodičů. Ukázal to nedávný průzkum ČSOB stavební spořitelny, podle kterého 55 % lidí odkládá peníze stranou pro své děti. Chtějí jim tak usnadnit start do života.
Většina klientů většiny bank musí při odesílání platby zadat číslo bankovního účtu zamýšleného příjemce účtu. S platbami zadanými jinak než na číslo účtu si u nás umí poradit zatím jen mBank a Banka Creditas. To se však má brzy změnit - český bankovní systém bude schopen posílat platby na kontakt, a to jak na telefonní číslo, tak třeba i na emailovou adresu. To vše bez nutnosti instalovat jakoukoliv aplikaci navíc.