Dobry den, mam pojisteni hypoteky na invalitidu 3. stupne u Komercni pojistovny Modre pyramidy. Beru invalidni duchod asi 9 mesicu a pojistovna to pry bude resit, az me posudkova komise znovu predvola. Myslela jsem, ze mi pomuze aspon hradit mesicni splatky. Myslite ze je postup pojistovny spravny? Dekuji
Pokračování dotazu č. 5543: Dobrý den, úplně jsme si nerozuměli, upřesňuji dotaz. Já nemám problém zadat osobní údaje typu které uvádíte, ale nechci zadávat kontaktní údaje. Myslím si, že výsledek porovnání by měl být dostupný ihned na webu, nepodmiňovaný kontaktními údaji, které pak jsou zneužívány k marketinkovým účelům, nevyžádaným obchodním sdělením, sdílené s nevím kým atd. Máte nějaký tip nebo ne? Děkuji
Dobrý den, ráda bych Vám zaslala fotografie z nehody, kterou mi způsobil Váš pojištěnec AXA (oděrky). Vyplnila jsem a poslala všechny údaje jemu a pán mi slíbil, že vše zařídí. Je to však již déle než 1,5 měsíce a nic se neděje. Prosím, mohli byste mi na vás poslat e-mail, abych k vám mohla přeposlat všechny dokumenty k dalšímu zpracování? Jsem rovněž pojištěncem AXA. Děkuji Vám S pozdravem
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kreditní karty v Česku. Brzy pojedeme do USA a budeme si půjčovat auto. Jak jsme se dočetli na anglických blozích o cestování, v USA je běžné mít ke své kreditní kartě (nebo už jako součástí benefitů) pojištění půjčeného vozidla proti poškození a odcizení, zkrátka ekvivalent havarijního pojištění. Nabízejí něco podobného i české banky? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.