Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #4647, Souhlas se zpracováním osobních údajů

Jak aktualizovat souhlas se zpracováním osobních údajů u Poštovní spořitelny bez nutnosti osobní návštěvy pobočky?

REKLAMA
Běžný účet
6.5.2018 Banka

Dobrý den, mám účet u Poštovní spořitelny a nyní jsem dostala s výpisem účtu vyzvání k aktualizaci mého souhlasu se zpracováním osobních údajů. A hlavně že musím osobně dorazit na pobočku. Je tam dána možnost i telefonicky, ovšem tam mě na čísle 800 023 003 striktně odmítli, že se musím dostavit osobně. Jsem po těžké nemoci a ležící, takže s lůžkem tam nepojedu a zástup rodiny odmítnut. Ptám se tedy, ten souhlas je nutný k další spolupráci nebo být nemusí? Pokud ano tak jak dál? Beru na účet dávky a platím inkaso a telefon. Děkuji za radu co dál a s pozdravem 

Dobrý den,

aktualizovaný souhlas se zpracováním osobních údajů (v rámci implementace GDPR) určitě lze udělit po telefonu. Většina bank má tuto operaci na jedno kliknutí přes internetbanking. Doporučuji ignorovat výzvy Poštovní spořitelny k osobní návštěvě pobočky. Buď se jedná o naprosté amatérství na straně banky v implementaci procesů, nebo se Vás pod falešnou záminkou snaží vtáhnout do osobního kontaktu a něco nepotřebného Vám prodat (půjčku, pojištění, spoření). Upřímně nevím, co je horší. 

Minulý týden jsme tu řešili dotaz jiného klienta, kterému Poštovní spořitelna odmítla vyplatit na pobočce peníze i po předložení OP (opět fatální pochybení banky). Nechcete i Vy tuto banku nebanku vyměnit za přívětivější alternativu? Doporučuji běžný účet od Equa bank, kde máte jednoduše vše zdarma (včetně neomezených výběrů z bankomatů všech bank) a to zcela bez podmínek. Účet lze založit z pohodlí domova, banka za Vámi s podpisem smlouvy pošle zdarma kurýra. Dále veškerou administrativu řešíte pomocí přehledného internetbankingu. Žádné telefonáty ani návštěvy poboček. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena