Dobrý den, jsem starobní důchodce. Spořím 1 000 Kč měsíčně jeden rok. Proč Penzijní společnost KB neumožní ukončení smlouvy bez vynucování plateb minimálně ještě jeden rok? Já jako účastník jsem nic neporušil a bohatá banka mi blokuje peníze a nutí mě spořit minimálně ještě jeden rok?
Dobrý den, ptala jsem se v prosinci 2023, jde o spořicí účet v ČR a můj trvalý pobyt ve Velké Británii, kde jsem daňovým rezidentem. Jde o zdanění úroků na SU v ČR. Poradili jste, že buď nechat na bance zdaněni 15% srážkovou daní (je to jednodušší pro mě) anebo budu tento úrok danit ve VB v rámci přiznání k dani z příjmu a teda musím bance doložit daň. domicil. Jsem zdaněna ve VB v rámci mého zaměstnaneckého poměru; nechci podávat pžiznání k dani z příjmu jen pro tyto úroky zde ve VB. Banka mi sděluje, že uplatní srážkovou daň, ale že musím doložit daň. domicil. Když jsem požádala můj fin. úřad o daň. domicil, tak mi zároveň poslali sdělení, že musím podávat přiznání k dani. Jak postupovat prosim? Děkuji
Dobrý den, chtěla jsem si založit penzijní připojištění, ale bylo mi řečeno, že už jedno mám. Nejsem však schopná zjistit, kde. Obvolávám banku po bance a bez výsledku. Je nějaký jiný způsob, jak tuto informaci zjistit? Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.