Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak si mám vyplnit daňové přiznání. Od začátku roku jsem byla zaměstnaná do 8. měsíce (končila mi smlouva a neprodloužili mi ji). Už od půlky 8. měsíce jsem marodila a marodila jsem až do konce 9. měsíce. A po té jsem se musela nahlásit na pracovní úřad s tím, že jsem brala podporu. Z toho jak jsem všude vyčetla, budu do přiznání počítat jenom dobu, kdy jsem byla v pracovním poměru a nemocenskou a pracovní úřad ne. Jenom to doložím s daňovým přiznáním na finanční úřad. Děkuji
Dobry den, chtel bych se zeptat na rocni zuctovani dane. Od prosince roku 2021 do 7. cervence 2022 jsem byl na neschopence, od 8.7. 2022 jsem v invalidnim duchodu. Mam narok na odpocet dane za minuly rok? A kolik by to priblizne bylo, kdyz jsem mel plat asi 24 000 Kc hrubeho? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, stal jsem se obětí phishingu a kromě zůstatku na premium kontě mi dále zneužili i Premium MasterCard, na které je automatické pojištění proti krádeži a zneužití. Je toto pojištění bráno i na zneužití virtuální karty v internetovém bankovnictví? Nebo si myslíte, že pouze na fyzickou ztrátu karty a po té zneužití? Je to přece zneužití prémiové karty, nebo se mýlím? Dalo by se to u banky napadnout? Předem moc děkuji za Vaši odpověď a jakoukoliv pomoc.
Dobrý den, do 31.7. 2022 jsem byl zaměstnán na HPP a od srpna jsem v evidenci úřadu práce, kde jsem probíral podporu v nezaměstnanosti. Jestli dobře chápu váš článek o daňovém přiznání, tak jsem povinen podat daňové přiznání. Pochopil jsem to správně? Má smysl dodávat v tomto případě potvrzení ze zaplaceného životního pojištění a darování krve, když 5 měsíců jsem v evidenci ÚP? A co se týče potvrzení výše příjmů v takovém případě, tak za období do 31.7. se mám obrátit na svého bývalého zaměstnavatele, je to tak? A co se týče ÚP, tak potřebuji pro daňové přiznání i od nich nějaké potvrzení o vyplacení dávek? Z článku jsem to úplně nepochopil.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.