Chybná platba na účet ve vaší bance - Jak ji napravit?

REKLAMA
Běžný účet
8.1.2018 Platba

Vážení, omylem jsem poslala platbu za zboží ze svého účtu na účet ve vaší bance (2100) místo na účet v jiné bance (2010). Je možné tuto chybu napravit? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

vyčkejte 4 pracovní dny od data odeslání platby. Třeba jste měla štěstí a cílový chybně zadaný účet neexistoval - peníze se vrátí automaticky zpět na Váš účet. Pokud účet existoval (platba se nevrátí), kontaktujte svou banku, která vyzve majitele účtu k navrácení peněz. Pokud on peníze dobrovolně nevrátí, bude třeba ho žalovat pro bezdůvodné obohacení se. Kód 2100 patří Hypotéční bance.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena