Banky.cz Bankovní poradna zdarma Hypoteční poradna #22968, Hypotéka po insolvenci se zúženým SJM

Hypotéka po insolvenci se zúženým SJM, Hypoteční poradna

REKLAMA
Sjednejte si hypotéku online

Dobrý den, mám dotaz. Chceme si vzít hypotéku ve výši 960tis, cena nemovitosti 1,2 mil. Kč. Já mám ovšem po insolvenci, takže by žádal pouze manžel. Mám předjednané kompletní zúžení majetku. Teď nastává problém. V ČSOB nám banka řekla, že počítají i po zúžení mě jako vyživovací osobu a manželovi nepočítají do příjmu invalidní důchod 1. stupně, který má bez posudku již třetím rokem. Je prosím nějaká banka, která počítá příjem i důchod? Čili stálý plat a důchod? Nebo je banka co nepočítá důchod, ale zároveň mě nebude počítat jako vyživovací povinnost po zúžení majetku? ČSOB počítá pouze plat v průměru 22 tis a vyživovací povinnost moji a syna. Čili hypotéku neposkytne. Nabídla nám půjčku na bydlení ve výši 700 tis., ovšem samozřejmě vysoký úrok a na 12 let. Moc děkuji

Dobrý den,

zúžením SJM nezaniká vyživovací povinnost mezi manžely (ta platí až do rozvodu). Vás jako spolužadatele banky z důvodu čerstvě prodělané insolvence akceptovat nebudou. Kontaktujte prosím naše hypoteční poradce - vše s Vámi proberou a pokus se najít optimální řešení.  

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy z Hypoteční poradny

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena