Ostatní - strana 8

Ostatní dotazy z oblasti bankovnictví, realit, pojištění a osobních a rodinných financí

Petr Jermář
27 127  zodpovězených dotazů
Na vaše dotazy odpovídá
Petr Jermář
Hlavní analytik Banky.cz
Ostatní

Výplata mzdy

Dobrý den, banka nevyplácí mzdy zaměstnancům, já a moje známá jsme tam pracovaly a mě nevyplatili a známou oškubaly o peníze.

Lanců C. 2.6.2018

Dobrý den, o jakou banku se jedná? Dluží-li Vám zaměstnavatel výplatu, doporučuji peníze vymáhat soudní cestou. 

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Sponzoring

Pane Jermář, prosím o možnost kontaktovat banky s možností částečného sponzoringu pro uvedený projekt prostřednictvím vaší redakce. V případě, že to není možné, musím oslovit všechny banky jednotlivě? Je tam nějaká možnost? Prosím poraďte mi. Děku

Pavel C. 30.3.2018

Dobrý den, naše redakce nemá žádné nadstandardní vztahy s bankami. Jen takto můžeme garantovat absolutní nezávislost a nestrannost. Se získáním sponzoringu od bank Vám pomoci nemůžeme.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Nepřijaté peníze

Dobry den, cesky panel me odesila platby do Moneta Money bank a banka penize neprijima. Jinak vsechny prikazy prijima, prichazi i odchazi. Kde je chyba prosim? Diky

Prasilova 9.3.2018

Dobrý den, co přesně myslíte "českým panelem"?

Zobrazit více
Ostatní

Osobní konzultace

Dobrý den, prosím, je možno s Vámi dojednat osobní konzultaci? Jestli ano, prosím o tel. kontakt. Předem dík! S pozdravem Petr

Petr Č. 19.2.2018

Dobrý den, osobní konzultace poskytujeme v Praze a v Brně (jinak pouze telefonicky/přes skype) za cenu 980 Kč/hod. Napište mi na email a domluvíme se na konkrétním termínu.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Skrill

Hello, i just made Skrill account, and i wanted to add Bank. He wants an account number and sort code. Where i can find them? i got Air Bank Card (mastercard). King regards

Dinko 10.2.2018

Hello, sort code is being used only by UKI banks so Czech Air Bank does not have anything like this. Account number is number of your bank account (not number of your debit/credit card). IBAN (international format of your bank account no.) can be fo

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Zrušení smlouvy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jde smlouva zrušit dřív než po stanovené době? (cca o rok). A jde nějak zařídit, aby mi byly peníze vyplaceny co nejdříve? V listopadu minulého roku jsem kupovala byt, jestli to k tomu nějak pomůže. Děkuji za odpov

Kristýna 9.2.2018

Dobrý den, o jakou smlouvu a peníze se jedná a co s tím má Váš byt společného?

Zobrazit více
Ostatní

Vrácené peníze

Dobrý den, na účet mi dorazily peníze z hypotéky, a když jsem je chtěl vybrat, paní mi sdělila, že mám zamítnutý přístup k účtu, ale peníze na účtu jsou a nemůžu s nimi nijak nakládat. Poradila mi ať zajdu na centrálu a tam to se mnou pořeší. Stalo s

David 29.1.2018

Dobrý den, co myslíte tím "peníze dorazily z hypotéky"? U hypoték je to přesně naopak - Vy platíte bance, ona Vám nic nevrací.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Ukončení smlouvy

Ukončení smlouvy č. 6313280004444

Karel Ř. 10.1.2018

Dobrý den, nejsme vaše banka ani pojišťovna, ale poradenský portál - o jakou smlouvu se jedná? Nejlepší je smlouvu ukončit při osobní návštěvě na pobočce, kde si necháte vystavit potvrzení o ukončení smlouvy.

Zobrazit více
Ostatní

Reklamace

Regujeme na reklamaci H3139a3140 - potraviny. Vzhledem k tomu, ze reklamace je opravnena, souhlasime se stazenim catky 1028 Kc z naseho uctu. Pokud bude nutno dolozit dalsi potvzeni, prosime o kontaktovani. Dekujeme. 

Van N. 2.1.2018

Dobrý den, patrně se jedná o omyl, nejsme vaše banka ani dodavatel potravin, ale poradenský portál.

Zobrazit více
Ostatní

Prodloužená záruka

Dobrý den, v roce 2014 jsem u CZC zakoupila výrobek včetně prodloužené záruky, která je sjednaná Vaší společností. Chtěla jsem reklamovat výrobek, ale bylo mi řečeno, že mám u Vás nahlásit pojistnou událost a uplatnit prodlouženou záruku. Jak ted

Irena 20.9.2017

Dobrý den, patrně se jedná o omyl, nejsme vaše banka, pojišťovna ani jiná společnost poskytující prodloužené záruky, jsme poradenský portál. V této záležitosti doporučuji kontaktovat firmu, u které jste si prodlouženou záruku sjednala, a dohodnout s

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Německý formulář

Prosím o následující pomoc: od roku 1988 jsem měl konto u Commerzbank Kiel, které jsem převedl na devizový účet u ČSOB a z něho postupně čerpal. Na účtu zůstává 5 Eur. Commerbank v Hamm mně za- slala formulář a žádá o vyplnění a navrácení. Mám prob

Jindřich H. 3.7.2017

Dobrý den, Ansässigkeit - adresa Vašeho trvalého bydliště als gesetzlicher Vertreter - formulář vyplněn právním zástupcem (tedy toto nezaškrtávejte)

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Saxo Bank Konto

Guten Tag, wir haben ein Rechnung bei Sie: CZ05 7940 0000 0071 0105 8211 Unsere Buchhalter fragt uns was unsere Konto war auf 1-1-2015 und auf 31-12-2015. Konnen Sie uns die Information schicken bitte? Herzlige dank Nashledanou, Michel Rozestraten

Michael R. 22.3.2017

Sehr geehrte Herr Rozestraten, Banky.cz ist nicht Ihre Bank, wir sind Bankberatungsportal. Bitte wenden Sie sich an die Saxo Bank.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Senior

Od kolika let se bere senior? Všude je to jiné, děkuji za odpoveď.. Fialek

Fialek 19.1.2017

Dobrý den, máte pravdu, co instituce, to jiný výklad pojmu senior. Pro jaké účely tedy Váš dotaz myslíte? Nárok na výplatu penzijního připojištění?

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Zaměstnání Sberbank

Dobrý den, chci se zeptat, zda tahle nabídka práce platí pro Prahu nebo pro Zlín? Na serveru je uveden Zlín, v inzerátu je uvedeno místo výkonu Praha. Děkuji.

Patrik 27.12.2016

Dobrý den, v inzerátu je uvedeno "místo výkonu práce Praha, Na příkopě", takže by to měla být Praha. 

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Info SMS

proc mi neposilate stav uctu na mobil? Dvořák Jirí

Jiří D. 16.12.2016

Dobrý den, patrně se jedná o omyl - nejsme vaše banka, ale poradenský portál. Doporučuji se v této záležitosti obrátit na svou banku.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Finanční poradenství

dobry den, rad bych znal Vas nazor na produkty ZFP Group. dekuji

Petr 2.12.2016

Dobrý den, doporučuji shlédnout krátký dokument Rada na zlato ze zákulisí tzv. finančních poradců a názor si udělat sám.  Nemyslím si, že by to kdokoliv s Vašimi penězi myslel upřímněji než Vy osobně. Ať už se jedná o ZFP, OVB, P

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Převod do Polska

Dobry den, ještě jsem neobdržel odpověď na můj email na převod peněz na můj účet v Polsku.  J.żurek

Janusz Ż. 24.11.2016

Dobrý den, pravděpodobně se jedná o omyl - nejsme vaše ani jiná banka, ale poradenský portál. Doporučuji kontaktovat svou banku, u které máte účet veden. Obecně převod ČR-Polsko trvá obvykle 3 pracovní dny.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Nelze se přihlásit do internetbankingu

Dobrý den, od včerejšího dne se mi nelze přihlásit se na internetové bankovnictví. Stále se mi zobrazuje hláška: Vaše připojení není soukromé. Předem děkuji za odpověď. Sedláková. Google chrome.

Sedláková 21.10.2016

Dobrý den, o jakou se jedná banku? Preventivně můžete zkusit vyresetovat cache prohlížeče.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Internetbanking přihlášení

Dobrý den, od včerejšího dne se mi nelze přihlásit se na internetové bankovnictví. Stále se mi zobrazuje hláška: Vaše připojení není soukromé. Předem děkuji za odpověď. Pospíšilová Vladimíra

Vladimíra P. 20.10.2016

Dobrý den, o jakou banku se jedná a jaký používáte prohlížeč?

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Kopie dopisu

Dobrý den, dostal jsem od vás dopis, ale ztratil jsem ho. Prosím poslat kopii.

Dosan S. 12.10.2016

Dobrý den, patrně se jedná o omyl - nejsme vaše banka (od nás žádný dopis nemáte), ale poradenský portál. Doporučuji kontaktovat svou banku, která Vám dopis poslala.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Jak podat výpověď?

Dne 7.10. jsem poslal výpověď smlouvy na adresu Českomoravská 2420/15. Ted jsem zjistil, ze je to po box. Jak tedy fungujete?

Slanina Z. 11.10.2016

Dobrý den, patrně se jedná o omyl, nejsme vaše banka ani pojišťovna - o jakou banku/pojišťovnu a produkt se jedná?

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
Ostatní

Ocenění sbírky mincí

Dobrý den. Zdědil jsem po otcovi sbírku starodávných bankovek a mincí. Potřeboval bych je ocenit, ale nevím kde najít odhadce, abych nenaletěl. Mohli by jste mi prosím poradit a popřípadě doporučit nějakého znalce? Předem děkuji. S pozdravem Mašek

Petr 9.10.2016

Dobrý den, s oceňováním sbírek historických mincí nemám zkušenost, tedy si netroufám radit. Můžete zkusit hledat na internetu (do vyhledávače zadejte "historické mince ocenění").

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
1 ... 6 7 8 9 10 ... 1234