Dobrý den, chtěla bych se zeptat, v jaké časové prodlevě chodí peníze na PayPal účet. Poprvé jsem si posílala peníze, konkrétně z webového portálu Fortuna, a ještě mi nepřišly. Možná to má souvislost s původním nastavení staré debetní karty. Účet jsem totiž použila poprvé. Kartu jsem hned obnovila a také účet propojila s bankou. Předem děkuji.
Dobrý den, 11.8. 2023 jsem si dobíjel kredit u O2 a omylem jsem poslal peníze na jiný účet. Chtěl jsem se zeptat, zda peníze opravdu na tento účet došly. Jednalo se o částku 300 Kč a číslo účtu bylo 2003520107/2600. Prosím o potvrzení, zda peníze mají.
Dobrý den, dne 1.8. 2023 jsme obdrželi na firemní účet 8314610297/0100 platbu ve výši 3 870 Kč z účtu od paní Bandžákové. Bohužel nemůžeme dohledat, co je to za platbu. Paní u nás nemá nic objednáno. Můžeme požádat banku, zda by nás paní mohla telefonicky kontaktovat ohledně upřesnění platby? Náš telefon je 573 341 112. Děkuji za předání této informace, pokud to bude možné.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.