Dobrý den, ekologická likvidace vozidla proběhla 10.9. 2022, ale vyřazení z evidence vozidel až 9.2. 2023 (dlouhodobý pobyt majitelky v zahraničí), oba dokumenty má pojišťovna k dispozici a pojistnou smlouvu mi ukončila k 9.2. 2023. Nemá to být správně k datu ekologické likvidace? Děkuji
Pokračování dotazu č. 20552: Dobrý den, prosím ještě odpověď na doplňující dotaz. Je součástí vypovězení smlouvy i závěrečné vyúčtování plateb pojistné smlouvy? Nebo je to ze strany pojišťovny volitelný úkon (parafrázuji: prý jim došli formuláře - odpověď na moji dodatečnou výzvu). Ještě jednou dík za odpověď. S pozdravem
Dobrý den, má pojišťovna při jednostranném (ze strany pojišťovny) vypovězení smlouvy (povinné ručení) povinnost toto oznámit písemně klientovi? Pokud ano, jaku formou to má být? A je interval půl roku (po vypovězení smlouvy) adekvátní pro tento úkon? Je na to nějaký závazný obecný předpis, kterým by se každá pojišťovna měla řídit? Za odpověď děkuji. S pozdravem
Dobrý den, mám pojistnou událost ohledně pojištění na blbost. Po mé události je auto v opravně a čeká se pouze na vyfakturování a předložení pojišťovně. Může se tato událost dořešit i když se zaměstnavatelem ukončím pracovní poměr? Děkuji
Dobrý den,
životní pojistky - pokud v nich není obmyšlená osoba - mi můžou vyplatit na základě usnesení od notáře o dědictví, aniž by to prošlo přes dědické řízení? Nebo to musí projít dědickým řízením? Notář mi řekl, že pojistky ho nezajímají a na pojišťovně zas, že to musí být zahrnuté v dědickém řízení. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.