Dobry den, budu potrebovat ulozit hotovost na ucet u UniCredit Bank. A to v Praze nebo Frydek-Mistek. Na strankach UniCredit se tezko hleda seznam jejich vkladomatu. Tady na Vasich strankach je mozne je vyhledat. Chci se zeptat, prosim, zda je tento seznam aktualni, zda jsou tyto vkladomaty opravdu v provozu. Dekuji.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ohledně hypotéky. 26.3..2019 jsme podepsali dodatek k hypoteční smlouvě na 7 let 2,69% s tím, že fixace nám končí 24.1. 2021 a že v tuto dobu nesplatíme úvěr ani mimořádnou splátku. 23.10.2020 nám přišlo oznámení k hypotečnímu úvěru, že budeme od 25.1. 2021-2024 mít úrok 1,39%. Začali jsme se o to zajímat a bylo nám řečeno, že to automaticky vyhodnocuje počítač a že jsme podepsali dodatek. Chtěli jsme i jít k jiné bance, ale museli bychom zaplatit pokutu 75 000 Kč. Dá se s tím něco ještě dělat? Děkuji
Dobrý den, 9.11. mi byl ukončen PP u mého bývalého zaměstnavatele, druhý den jsem se byl zaregistrovat na ÚP, kde mi bylo vydáno potvrzení o zaregistrování na UP a také jsem tam předal papír "na podporu", který se vypočítává z průměrné mzdy. Na tom papíru od zaměstnavatele bylo napsáno 19 717 Kč. Páni z ÚP mi řekla, že podpora bude 45% z průměrného výdělku. Poté jsem měl u zaměstnavatele nevybranou dovolenou celkem 13 dnů. Ptal jsem se mzdové účetní a prý mi bude vyplacena v prosinci. Budou z té částky odeslány srážky IS? Ještě bych měl jednu otázku, nechci přijít o insolvenci, tak se chci zeptat, kolik měsíčně musím platit aby se insolvence nezrušila. Děkuji
Dobrý den, zařizujeme O2 internet, vše telefonicky vyřízeno, poslána úhrada na účet, jako odchozí, uhrazeno, mělo být doručeno jiné bance a měli přijít zapojit internet. Placeno přes internetové bankovnictví ČSOB, vždy vše v pořádku, společnost však emailem oznámila, že platba nebyla doručena. Proč? Byla poslána 18.11. a do teď prý nepřišla, kde je problém? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.