Zdravím, o jakou banku by se mělo konkrétně jednat?


Zdravím, o jakou banku by se mělo konkrétně jednat?
Dobrý den, jsem majitelem vkladní knížky na jméno č.7610100801/7940 a bydlím v Praze. Vzhledem k tomu, že příslušná pobočka v Praze byla dnem 30.září 2008 zrušena a nemám možnost se dostavit na jinou Vaši pobočku v republice, můžete mi poradit jak
Dobrý den, nejsme Sparkasse, ale pouze informační portál sdružující informace o bankovních produktech dostupných na českém trhu. Hlavní nevýhodou klasické papírové vkladní knížky jsou velmi omezené možnosti dispozice se vkladem, kdy je vždy ne
Dobrý den, měa bych dotaz ohledně založení banky. Jaké kroky jsou nutné a jaké dokumenty? Děkuji za odpověď.
Zdravím, toto povídaní by bylo na déle, a proto si dovolím citovat poměrně pěkně a stručně zpracovaný komentář ČNB k procesu udělení bankovní licence. V případě potřeby dalších podrobností bychom se spíše domluvili na osobní konzultaci u nás v
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám u vaší banky ůčet dlouhou dobu sem ho neužíval byl sem ve výkonu trestu ale těd bych ho potřeboval ale bohužel nemám kněmu žádné doklady jen výpis z účtu a potřeboval bych také zařídit kartu do bankomatu atd.dá s
Dobrý večer, nejsme přímo banka, ale pouze informační portál. Pokud účet nebyl zrušen, měl by být stále funkční a plně k dispozici - doporučuji ověřit na infolince či nejbližší pobočce. Zřízení karty a obnovení přístupu např. do internetbankin
Dobrý den, mám takový problém dala jsem v práci špatné číslo účtu a tudíž mi byla odeslána výplata tam kam neměla.Byla jsem se ptát v bance jak mám postupovat,ale nikdo se se mnou moc nebavil.Jen se banka podívala na chybně zadaný účet.kde už bohu
Dobrý den, banka by Vám měla poskytnout kontaktní údaje na majitele účtu, ale dále to bude již zcela ve Vaší režii. Tedy jakmile získáte informace o protistraně, kontaktujte ji s žádostí o bezodkladné vrácení peněz. Pokud protistrana
Prosím o sdělení jak se přihlásit k účtu do int. bankov. Nikdy nebyly problémy až dnes. Děkuji.
Dobrý den, o jakou banku se přesně jedná? Problém mohl být způsoben lokálním výpadkem (vyzkoušejte přihlášení s časovým odstupem) či expirací hesla (konzultujte na infolince). Jan Starčevič, Banky.cz
Dobry den svagr mi nesl na můj účet peníze a strhli mi 65kc a nechápu proč.!děkuji Vernerova
Dobrý den, některé banky účtují poplatek cca 40-70Kč za vklad na účet provedený tzv. třetí osobou, tedy osobou, která není majitelem účtu nebo nemá dispoziční práva.
ZDRAVÍM VŠECHNY, NAŠE VNUČKA STUDUJE V ANGLII A MÁ ÚČET V BANCE HSBC. JE-LI MOŽNO ZALOŽIT ÚČET V PRAZE, OHLEDNĚ PŘEVODU PENĚZ. JAKÉ JSOU PODMÍNKY A VÝHODY, POPŘÍPADĚ PŘEKÁŽKY, ČI NEVÝHODY. DĚKUJEME PĚKNĚ, PORAĎTE.
Dobrý den, přímo u české pobočky HSBC již účet založit nelze, neb tato entita již ukončila veškerou svou činnost spojenou s bankovními službami pro retail v Čechách. Tedy nezbývá než účet založit u jiné banky. Bude to malinko komplikovaněj
zdravim hledam levny ucet vedeny v EUR,s nizkymi poplatky za prevody v eurozone ale musi byt clenem SEPA.... idealne s platebni kartou.... dekuji
Zdravím, ideálním kandidátem je pro Vás běžný účet od FIO banky; lepší podmínky pro přeshraniční převody moc nenajdete. Na Slovensko je to komplet zdarma a zbytek SEPA přes TARGET2 za jednotné sazby: odchozí platba 2 EUR, příchozí 1 EUR.
Dobrý den, dotaz na zůstatek na účtu bankomatem je zpoplatněn nebo stále zdarma? Děkuji, R.Haunerová.
Dobrý den, záleží na konkrétní bance, u které máte veden účet, a případně na bankomatu banky, ze kterého chcete zjistit zůstatek. Co banka, to jiná poplatková politika. Doporučuji prostudovat přímo sazebník Vaší banky.
Dobrý den, zajímalo by mne, jakým způsobem se oznamují pojistné události,jak se likvidují a za jak dlouho dostane klient odškodnění na účet. Např. praskne topné těleso, poškodí v bytě parkety. Děkuji. Dulavová
Dobrý den, toto je bohužel velmi individuální, každá pojišťovna má trošku jinak nastavené procesy a lhůty pro vyplácení pojistného plnění. Někdy je možnost škody zdokumentovat sám a vše vyřídit online, jindy se neobejdete bez návštěvy lik
dobry den,chtela jsem se zeptat jak mam postupovat mam uz delsi dobu dluhy u ge money bank a nevim jak zazadat o novy splatkovy kalendarnebyla jsem schopna splacet ani korunu,dekuji za radu.. Bulavova
Zdravím, nejlépe kontaktovat přímo GE Money Bank a prohovořit na pobočce možnosti nového splátkového kalendáře či refinancování všech současných dluhů jedním novým úvěrem s delší splatností. Pokud Vaše banka řešení nenabídne, poohléd
Dobrý den,mám od Vás kreditní kartu a při měsíčním vyúčtování mám den splatnosti 6.-8. dne měsíce.Jsem důchodce a důchod beru každého 10.dne v měsíci.Je možné posunout den splatnosti o 4 dny,abych nemusel platit pokutu 590,-Kč měsíčné? Děkuji před
Dobrý den, nejsme přímo banka, ale pouze informační portál, proto doporučuji kontaktovat přímo Vaši banku. Většinou mají ale banky nastaveny podmínky, resp. termíny splatnosti, jednotně pro všechny své kreditní karty bez možnosti výjimky.
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Syn dostal z pojištění peníze, které bych mu ráda výhodně uložila na spořící účet, kde by byly dobře zhodnoceny a nemusela bych se bát, že o peníze příjde. Vyhovovalo by nám, kdyby si peníze vybral napří
Dobrý den, bude záležet na množství ukládaných peněz. Do 100k doporučuji Equabank, Airbank či Zuno banku, kde máte bez podmínek a výpovědní lhůty úrok 2-2,5%. Nad 100k doporučuji Moravský peněžní ústav s úroky 2,6-4,1% podle délky výpovědní lh
Založení účtu pro nové sro. Prosím o odpověď zda je nutné pro založení účtu pro nové sro složit okamžitě 200000 Kč. Nejedná se mi o pozdější potvrzení o tomto vkladu. Na pobočce Hradeckých - Praha 4 je stanovisko titl. Galovičové Věry, že se musí
Dobrý den, nevím o jakou se přesně jedná banku, ale nedává absolutně žádný smysl peníze skládat dříve, než potřebuji potvrzení o složení vkladu. Pokud banka z svého nesmyslného požadavku neustoupí, doporučuji se poohlédnout jinde. Pro
Zdravím.Prosím o radu.Mám našetřeny nějaké financea chci je uložit někam, aby se co nejlépe zhodnotili a nemusela bych se obávat, že o ně přijdu.Může být i výpovědní lhůta.Děkuji.
Dobrý den, pro méně peněž doporučuji Airbank, bez výpovědní lhůty 2,5%, pro více peněz (nad cca 500k) třeba Moravský peněžní ústav, optimálně termín 6M s úroky nad 3%.
Dobrý den, mám životní pojištění u ING - Investor Plus a rád bych si vybral část naspořených peněz. Prosím o radu, jak to zařídit. Děkuji
Dobrý večer, zde bude záležet na délce Vašeho pojištění. U doby např. kratší 5 let budete rád, když neskončíte ve velkém mínusu. Pro přesné podmínky doporučuji položit dotaz zde. Obecně jakékoliv životní pojištění je ten nejhorší možný pro
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak dlouho trvá převod peněz z vaší banky do jiné čekam podporu v nezaměstnanosti děkuji schejbalová
Dobrý den, nejsme přímo banka, ale pouze informační portál. Maximální možná doba pro ne-expresní převod peněz v rámci ČR je regulována zákonem a neměla by trvat déle než dva pracovní dny. Některé banky při odesílání/přijímání peněz z
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,můžu zjistit stav na mém účtu přes internet?
Dobrý den, ano, možné to je, použijte internetbanking - vstup do aplikace bývá většinou situován v horní části hlavní stránky webu.
Dobrý den, mám dotaz, stalo se mi že jsem posílala na špatný účet 7 měsíců peníze na sociální pojištění. číslo účtu bylo správné, pouze jsem tam nezadávala předčíslí. Je možné nějak získat peníze zpět? Že by daná banka kontaktovala majitele účtu?
Dobrý den, možnosti jsou. V případě vašeho sociálního pojištění bych nejprve zkusil zjistit, zda k ČSSZ peníze vůbec doputovaly. V případě zapomenutého předčíslí je možné, že peníze skutečně k ČSSZ dorazily, ale jsou pouze na jiném účtu, než b
Dobrý den, dostala jsem informaci. že je v ČNB možné vyměnit kolky, jejichž platnost skončila 31.12.2011 za finanční hotovost. Prosím o sdělení, zda je tato informace pravdivá a kolky je možné směnit za finanční hovotost. Děkuji Ilona Abrahámová
Dobrý den, ČNB skutečně ve většině případů ukončené platnosti bankovek a cenin zprostředkovává jejich výměnu, resp. peněžitou náhradu, nicméně konkrétně o Vámi zmíněných kolcích nic bližšího nevím. Doporučuji kontaktovatˇpřímo ČNB zde.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat mám u vás penzijní připojištění a ráda bych ho převedla s penzijního na spořící samozřejmě u vás jde to? Děkuji Kuchařová
Dobrý den, nejsme přímo banka či penzijní fond, ale pouze informační portál, a proto bude třeba se s dotazem obrátit přímo na penzijní fond, u kterého máte připojištění vedeno. Obecně penzijní připojištění je jen jedno, i když může mít spo