Dobrý den, stal se u nás ve firmě pracovní úraz, postižený je pracující důchodce, podpůrčí dobu 70 dní již vyčerpal. Jak máme postupovat? Za dva měsíce nedostal nemocenské dávky. Má nárok na odškodné nebo jinou dávku? Úraz to byl vážný s hospitalizací. Děkuji
Dobry den, založila jsem si termínovaný vklad u Equa Bank s úrokem 1,7% v lednu 2020. Banka mi v roce 2021 bez jakéhokoliv písemného upozornění snížila úrok na 0,35%. Banka se mnou nekomunikuje korektně. Dočetla jsem se zde, ze u termínovaného vkladu banka úrok snížit ani zvýšit nemůže. Můžete mi prosím poradit? Je to tak, může nebo nemůže? A pokud nemůže, jak postupovat? Mam si stěžovat u CNB? Problém je, ze žijí v zahraničí, takže je to pro mě docela komplikované. Předem dekuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o radu, bylo mi zahájeno insolvenční řízení, oddlužení zatím povoleno nebylo. Uvědomil jsem si, že mám v bance nastavený příkaz k úhradě, kdy každý měsíc splácím úvěr bance. Doslechl jsem se, že nesmím v insolvenci upřednostnit věřitele. Mám nyní zrušit příkaz k úhradě platby úvěru bance? Děkuji za radu.
Dobrý den, mám dotaz, co mám všechno doložit, když musím ohlásit změnu účtu pro vyplacení důchodu z Rakouska, když Česká spořitelna ruší vkladové účty a já nechci u České spořitelny nový účet založit. Je nutné žádost odeslat písemně nebo stačí elektronicky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, máme exekuce na mne i manželku zároveň. Exekutor manželce zabavuje mzdu, manželka je bez práce. U banky je exekuce na účet manželky, na můj zatím ne. Může být v bance chráněný účet pro manželku a mohu na něj posílat zbytek mojí výplaty?
Dobrý den, mám usnesení okresního soudu, který rozhodl pověřenou soudní komisařkou o zastavení dědictví z důvodu nepatrné hodnoty. Běžný účet zůstavitele (mého otce) se vydává vypravitelce pohřbu - dceři. Zůstatek dle usnesení byl ve výši 29 894,02 Kč. Dnes mi ovšem na můj účet došla jiná částka a to 19 452,25 Kč. Proto se Vás chci zeptat, zdali si banka částku sama nějak upraví nebo z jakého důvodu nebyla zaslaná uvedená částka z usnesení. Děkuji Vám za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.