Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #11903, Platba nedorazila příjemci

Platba nedorazila příjemci, Platba

REKLAMA
Běžný účet
25.11.2020 Platba

Dobrý den, zařizujeme O2 internet, vše telefonicky vyřízeno, poslána úhrada na účet, jako odchozí, uhrazeno, mělo být doručeno jiné bance a měli přijít zapojit internet. Placeno přes internetové bankovnictví ČSOB, vždy vše v pořádku, společnost však emailem oznámila, že platba nebyla doručena. Proč? Byla poslána 18.11. a do teď prý nepřišla, kde je problém? Děkuji.

Dobrý den,

doporučuji zkontrolovat zadané platební údaje (zdali souhlasí číslo účtu, kód banky či jste nezapomněli na variabilní symbol). Možná došlo k překlepu při zadávání platby a peníze jste omylem poslal na chybný účet.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena