Pokračování dotazu č. 24463: Děkuji za odpověď. Mohu vám položit zde další dotaz? Týká se to ověřování plateb pomocí otisku prstů nebo fotografie. Musí banka ukládat do historie každé transakce, jak bylo provedeno ověření odchozí platby? Jde o to, že jsem měl nastaveno ověřování otiskem prstu. Podvodníci měli přístup k mému účtu a změnili tuto dispozici na ověřování kódem. Banka ovšem nepožadovala tuto změnu ověřit OPĚT OTISKEM PRSTU a podvodníci s přístupem k mobilu tuto platbu odeslali bez mého vědomí. Po té banka okamžitě zablokovala všechny přístupy k mému účtu, takže jsem tuto skutečnost zjistil až po několika dnech. Air Bank na moji reklamaci reagovali tím, že jsem byl označen za hlavního viníka. Tento proces se odehrál v noci z 28 až 29. 2.2024. Poraďte, na koho bych se měl v této záležitosti obrátit. Jedná se o téměř čtvrt mil. korun. Děkuji
Dobrý den, právě mě mailem kontaktovali Blockchain finance s nabídkou vrácení peněz. Požadují přístup na obrazovku mého bankovního účtu, na který má vrátit peníze, které mi byly ukradeny. Požaduje pouze poplatek 280 €. Mám tomu uvěřit? Je to lákavé. Jen mi nenapsali do mailu, kolik bude vráceno, i když jsem o to žádal.
Dobrý den, při kontrole výpisů z běžného mé banky ČSOB jsem během tří dní zjistil odchozí platby v eurech na společnost nstysw.com, které jsem nezadával. A když jsem to zjistil, ihned jsem zablokoval kartu. A když jsem volal na službu k zablokování karty, bylo mi řečeno, že mi kartu zablokovali trvale a pošlou do 9 dnů kartu novou. Je možnost získat peníze, které mi byly z účtu odcizeny? Díky za odpověď a hezké dny, Petr
Dobrý den, naletěla jsem podvodníkům při žádosti o půjčku. Platila jsem jim různé poplatky a pak se rozhodla vše zrušit. Samozřejmě po mně chtějí opět poplatek za zrušení. Vyhrožují mi pokud ho nezaplatím, že se stane něco hrozného, nebudu mít klid, fyzickým napadením atd. Máte prosím zkušenosti s tímto, je to opravdu možné? Policii jsem kontaktovala, bohužel pozdě. A rozum ten jsem někde zřejmě ztratila už při počátku zřízení půjčky tímto způsobem. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli se nejedná o podvod, děkuji. Dobrý den, pane, kontaktují vás kvůli závazné vzniklé situaci, která vznikla vaším slovem platby. Teď hrozí statisícová pokuta od Fu, je nutné dnes uhradit chybějící část, není čas, jinak to bude v řádech statisíců, je potřeba uhradit obratem 7 800 Kč na číslo účtu 5666957063/0800 obratem a bez výmluv děkuji státní zástupce Jurgača
Dobrý den, na webu jsem zaklikl podvod-broker a od té doby mě bombarduje Karel Bečka (karel.becka@airally.live) z 444 Fashion Ave, New York, NY 10123, USA. Můžete mi poradit a dát případně recenzi - působí to na mě velmi nedůvěryhodně a k tomu špatná/lámaná čeština.
Dobrý den, nevím, jestli jsem nepadl podvodníkům do pasti. Poradíte mi, jestli je tenhle účet pravý?
Píšeme vám, abychom vás informovali, že váš bankovní účet je připraven a úspěšně jsme zřídili váš účet online bankovnictví pro vaše transakce internetového bankovnictví. Níže naleznete údaje o svém bankovním účtu a své uživatelské jméno a heslo pro internetové bankovnictví.
Název účtu: Lukas Gabor
Číslo účtu: 302345678242
Třídicí kód: 30-23-45
IBAN: GB45LOYD30234567824211
Název banky: TRANSCORP BANK PLC
Adresa: 120 Queen Victoria St, Londýn EC4V 4BJ, UK
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.