V minulosti si nebankovní půjčky získaly
nepříliš lichotivou pověst. Ovšem ta je již opravdu minulostí vzhledem ke
vzniku nových společností i samotných finančních produktů. Výraznou změnou byl
hlavně rok 2016, kdy vstoupil v platnost Zákon o spotřebitelském úvěru. K jakým
změnám došlo na poli nebankovních půjček a proč jde od této doby výhradně o
prověřené a bezpečné půjčky? To vše se dozvíte v tomto článku.
Zákon o spotřebitelském úvěru z roku 2016 znamenal revoluci mezi nebankovními poskytovateli. Přinesl totiž řadu opatření, která chrání hlavně klienty a zájemce o čerpání půjčky. Každý poskytovatel musí mít licenci ČNB, což je i případ společnosti Profi Credit. Jde o potvrzení, že nabízené podmínky jsou transparentní, férové a zohledňují u každého schopnost splácet.
Kromě samotné potřeby licence od ČNB, pro kterou je nutné splnit řadu požadavků, záleží poskytovatelům půjček také na tom, aby lidi své závazky opravdu spláceli. Cílem je nabízet finanční produkty s rychlým a pohodlným způsobem vyřízení, nízkými či žádnými poplatky a s pojištěním schopnosti splácet. To jsou další faktory, díky kterým jsou takové úvěry bezpečnější.
Díky mnoha letům zkušeností na poli s nebankovními půjčkami může Profi Credit nabídnout opravdu osobní přístup. Taková nebankovní půjčka je tím pádem připravená i s ohledem na konkrétní potřeby lidí. Není tedy překvapením, že nabízí možnost bezplatného odložení až 3 splátek. Při splnění těchto podmínek se půjčka pro nečekané výdaje stává skutečnou pomocí a ne pouze nepříjemnou zátěží a novými starostmi. Stačí si pouze vybrat ten správný finanční produkt u prověřeného poskytovatele.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku Nebankovní půjčky už dávnou nejsou strašákem, ale představují solidní způsob úvěru
Pujcku v hotovosti , Komentoval(a): Pavlina Hranicka