Dobrý den, moji rodiče mají exekuce, mamka používá účet na moje jméno. Já mám i svůj účet a ten mamka nepoužívá a používám ho jen já. Z toho účtu co používám jen já budu posílat peníze na účet, který někdo ze třídy založil a budeme tam posílat peníze na maturitní ples. Já jsem se přestěhovala a musela nastoupit na novou školu, (už do druháku). Akorát tady na té škole posílají peníze už od loňska a já musím začít taky. Nemůžou ten účet exekutoři zablokovat kvůli mně? Ty peníze tam budu posílat ze svého účtu, který používám já.
Dobrý den, chci se zeptat, přes pozemky které vlastníme nám bylo zřízeno VB na rozšíření sítě vysokého napětí. Za toto VB jsme obdrželi fin. částku. Z té máme zaplatit daň z příjmu. Mohu požádat o prominutí této daně, když se jedná o veřejný zájem? A do kdy musím FÚ o prominutí požádat? Děkuji
Dobrý den, dne 15.11. mi byla odeslána platba z PL. Bohužel odesílatel udělal chybu a platba se vracela dne 16.11. zpět přes korespondenční banku. Veškeré podklady jsem odesílateli dala, že se platba vrací atd. Bohužel odesílatel nechápe větu, že on platbu může vystopovat. Mohu vědět jakou dobu stanovenou zákonem může korespondenční banka držet platbu? Strana PL tvrdí, že platba nedorazila zpět a proto ji nemohou poslat znovu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám takový dotaz. Můj bývalý partner si na mě před lety vzal bez mého souhlasu půjčky. Pod psychickým nátlakem jsem tu věc neoznámila. Dostalo se to do exekucí a podařilo se mi udělat insolvenci. On utekl do Anglie sám měl a nejspíš má problémy s exekucí. Utekl z těchto důvodů. Myslíte že se dá podat trestné oznámení zpětně? A co je vše zapotřebí? A jakou bych měla šanci na úspěch? Mám s ním i dvě děti. Neplatí alimenty. Taky nemám na koho se obrátit, policie to shodí ze stolu že je v cizině bez známé adresy. Děkuji případně o radu.
Pokračování dotazu č. 19943: Dobrý den, včera jsem měla dotaz ohledně podvodného emailu na zaplacení cla. Přišel mi přesně tento email, na který pošta upozorňuje na svých stránkách. Zadala jsem jméno a příjmení a platební údaje. Jen už si nejsem přesně jista, zda jsem zadávala i údaje do internetového bankovnictví. Nyní už se mi obrázek v mailu nezobrazí. Banka platbu zamítla. Přišly mi 3 podobné emaily od "pošty" během jednoho týdne. Kartu jsem dnes blokovala, pin v bankovnictví změnila, ale bojím se, zda se mi nemohli dostat do telefonu a třeba nevidí hesla, která zadávám atd. Na tomto účtu naštěstí moc peněz nemám, ale bojím se, že se kvůli tomu nějak dostanou na jiný účet. Mám na obě banky v telefonu internetové bankovnictví. Nemáte s tím prosím zkušenost? Moc děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.