Dobrý večer, je možné, aby si někdo založil účet v bance na mé jméno? Doklady ztraceny nebyly. Jedině komu dcera své doklady poslala mailem byla nebankovní společnost, u které zřizovala půjčku. Nyní zjistila, že někdo založil dva účty v KB, které jsou v debetu a jí přišla upomínka k zaplacení. Jak se bránit? Podat trestní oznámení?
Dobrý den, moje sestra, které je 87 roků, je ležící, nechodící, pod péčí charity. Má v bance sporožirový účet, potřebuje peníze a nemůže je sama vybírat. Tak se ptá, zda byste ji mohli posílat určitou částku poštovní poukázkou. Nebo jakým způsobem by peníze dostávala a zda to vůbec nějak jde? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, po zrušení mnou zřízeného účtu jsem banku řádně předepsaným formulářem před čtrnácti dny požádala o vyplacení uložených částek na jiný můj účet. Dosud se tak bohužel nestalo, a protože jsem s uloženými penězi počítala na oslavu svých 50 narozenin, je to pro mne časový problém. Mohu poprosit o informaci, kde svůj požadavek urgovat? Děkuji
Dobrý den, mám zřízené dispoziční právo k bankovnímu účtu své maminky. Mám dotaz, zda v případě jejího úmrtí mohu vybrat z účtu peníze a platby, které má nastavené (plyn, elektrika, voda) budou pokračovat. Pokud notář účet ihned zablokuje, jak v případě úmrtí maminky řešit platby za její byt?
Dobry den, po delším hledání na internetu jsem zatím nenarazila na účet vedený v eurech, u něhož by byl vklad na pobočce zdarma. Prozatím mám euro účet u Fio banky, ale při každém vkladu platím za vložení. Věděli byste o nějakém účtu, kde by se při vkladu neplatilo? Děkuji za radu.
Dobrý den, mám 5 měsíců chráněný účet. Z nějakého důvodu mi běžný účet exekutor odblokoval. Prý pro vyplacení exekuce. Přitom platím exekuci jinému exekutorovi strhávání ze mzdy od mého zaměstnavatele, takže mi chráněný účet v bance zrušili. Takže si teď nemám kam poslat peníze? Na co teda je ten chráněný účet, když libovolně může exekutor odblokovat běžný účet? Tím pádem mi zruší i chráněný?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.