Hezký den, dnes mi z mého účtu odešly všechny peníze na nějaký účet u Revolutu, který jsem nezadával. Zablokoval jsem nejdříve účet, nechal vyrobit novou platební kartu a přesto včera ještě nezaúčtovaná platba dnes byla provedena. Zůstal jsem zcela bez peněz.
Dobrý den pane Jermáři, moc se omlouvám, že Vás obtěžuji se svojí prosbou. Před časem jsem si uložil odkaz na váš článek ,,Propojení účtu s PayPal". Vím, že uvedený článek jste psal již v roce 2019, přesto bych Vás ale na jeho základě rád poprosil o radu a vysvětlení. Bohužel se již musím počítat mezi seniory, přesto jsem si před nějakým časem založil účet PayPal. Mým jednoznačným důvodem založení bylo získání jistoty bezpečné platby u internetových prodejců. I když se však všemožně snažím najít podrobnější informace, i u své banky, nemohu nikde najít informace, jak přesně probíhá platba z tohoto účtu, pokud jej propojím se svojí platební kartou nebo svým účtem v bance. V případě spojení platební karty s účtem PayPal je téměř ve všech článcích uváděno, že platba je bezpečná a jednoduchá. Pokud jsem postup správně pochopil, propojím svoji platební kartu s účtem PayPal tak, že do příslušné kolonky v účtu PayPal napíši její identifikační údaje. Když budu chtít poté uskutečnit platbu u internetového prodejce, vyberu si z jeho nabídky způsobu zaplacení objednávky ,,Platba - PayPal".
A nyní nastává ta část platby, jejíž vysvětlení nemohu najít. Dle všech návodů mi poté stačí zadat přihlašovací údaje do svého účtu PayPal a platba bude provedena. Možná tomu nerozumím přesně, ale z důvodu bezpečnosti mojí platební karty Vás prosím o odpovědi na tyto otázky:
1/ Kam tyto údaje zadám?
2/ Co se stane po zadání těchto mých údajů? Budu spojen se svojí bankou? Bude po mně poté bankou vyžadováno potvrzení platby, jako při přímé platbě kartou?
3/ Nebo bude platba automaticky strhnuta z mého bankovního účtu, bez možností její další kontroly z mé strany?
4/ Jaký je postup zaplacení platby v případě propojení účtu PayPal s mojím bankovním účtem?
Ještě jednou se Vám pane Jermáři omlouvám, možná Vám moje dotazy přijdou divné, ale opravdu rád bych věděl, že používáním účtu Pay Pal bude můj bankovní účet i platební karta dostatečně ochráněny před zneužitím.
Konzultoval jsem možnost využívání účtu PayPal i se svojí bankou, banka se však k tomu staví tak, že účet Pay Pal není její produkt, a že mám kontaktovat přímo podporu účtu PayPal. Bohužel jsem na účtu PayPal našel podporu pouze v anglickém jazyce, kterým však nevládnu.
Děkuji Vám za pochopení a odpověď. Jaroslav
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.