Hypoteční banka provedla v dubnu 2013 velký průzkum na téma O čem sní Češi v oblasti bydlení, kterého se zúčastnilo 701 respondentů od 25 do 45 let. Výsledky asi nikoho moc nepřekvapí – většina lidí v produktivním věku si přeje žít v rodinném domku, kde bude mít každý člen rodiny své soukromí a zároveň zde bude prostor pro setkávání širšího příbuzenstva a přátel, muži by nejraději takový dům viděli někde u lesa a většina dotázaných si přeje zůstat v České republice.
Z výzkumu dále vyplynulo, že rádi zůstáváme v takovém prostředí, v jakém jsme vyrostli – kdo pochází z velkého města, chce žít ve městě, kdo vyrostl na vesnici, touží mít blíž k přírodě, mít kus zahrady, chovat domácí zvířata apod. Pětina dotazovaných (zejména mladí a bezdětní) si přeje pořídit vlastní byt ve městě, kde budou mít blízko do práce a za zábavou.
Další otázky průzkumu se týkaly vybavení domácnosti. Co se týče například bazénů, jsou v Evropě Češi zemí s nejvyšším počtem bazénů na 100 000 obyvatel. Bazén a krb jsou zkrátka symbolem úspěchu. Za méně důležité považuje současná generace sousedy a vztahy s nimi.
Více než polovina Čechů nebydlí podle svých představ a bydlení svých snů z různých důvodů ještě nezískala. V období výhodných úrokových sazeb hypoték, široké nabídky a nízkých cen nemovitostí, není pořízení rodinného domu či bytu nemožné. Banky nabízejí hypotéky na konkrétní účely, které se dají přizpůsobit na míru každému. Existují stovky kombinací hypoték, volitelných parametrů a doplňkových služeb.
Zájemci o získání bydlení s pomocí hypotečního úvěru mohou vybírat z nabídky na konkrétní účel – hypotéka na byt v osobním vlastnictví, hypotéka na družstevní byt, hypotéka na rodinný dům, Americká hypotéka (bezúčelová půjčka na cokoli), hypotéka na koupi pozemku, hypotéka na stavbu nebo rekonstrukci, hypotéka na rekreační objekt. Zájemci si mohou výši hypotéky spočítat s pomocí hypoteční kalkulačky.
Zdroj: Hypoteční banka (PR)
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku Představy o ideálním bydlení a jak je naplnit
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.