Dobrý den, prosím o radu. Daňové přiznání mi dělá zaměstnavatel na základě žádosti, jenže nikde není kolonka na uplatnění slevy na dítě (uplatňujeme slevu jednou za rok, nikoli měsíčně). Jelikož jsme s bývalým manželem rozvedení a dítě máme ve střídavé péči, bylo nám sděleno, že si máme každý žádat o svých 6 měsíců. Ale vůbec nevím kam to do té žádosti napsat aby mi to zaměstnavatel mohl udělat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dostal jsem se do situace, kdy již nezvládám platit závazky, s některými jsem po splatnosti. Bojím se, že na mě budou vypsány exekuce a tak uvažuji o insolvenci. Chci se zeptat, jak to chodí, když by na mě byly podány návrhy na exekuce dřív, než podám insolvenční návrh. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dne 29.11. 2021 jsem poslal reklamaci chybně provedené platby z 15.11.2021 na účet Unicredit Bank. Moje banka mi sdělila, že žádost postoupí druhé bance a dále si to již musím řešit sám. Na infolince druhé banky mi řekli, že se platba vrátí zpravidla během měsíce. Už uplynulo více než 5 týdnů a stále mi moje peníze nepřišly zpět na účet. Jak mám dále postupovat? Mám někam poslat podrobnosti o transakci, abych to urychlil? Může banka sdělit kontakt na majitele účtu, abych ho požádal o vrácení neoprávněné platby?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.