Pokračování dotazu č. 14765: Dobrý den, jsem si jistá, že jsem přihlašovací údaje tolikrát nespletla. Byla jsem kromě jiného účetní, finanční referent i matrikářka, studovala průmyslové právo, takže nejsem nízké inteligence. Poruchu by mohla mít i banka. To může být desetkrát pro moje dobro, když mi blokují dost peněz. Chtěla bych u nich zrušit oba účty, ale háček je v tom, že se nehnu z domova. Musí být nějaké řešení, abych se ke svým penězům dostala. Co když budu nepohyblivá několik měsíců?
Dobrý den, insolvenční správce dostal peníze z deponizace mzdy před zahájením insolvence, které měl rozdělit věřitelům. Při roční zprávě o plnění insolvence jsem zjistil že takto neučinil. Při přepočítání zbývající dlužné částky jsem zjistil, že kdyby tak učinil, měl bych vše splaceno minulý měsíc (červen) i s přeplatkem. Po kontaktování mi ins. správce oznámil, že depo. mzdy vyplácejí až ke konci insolvence. Má na to právo nebo měl depo. mzdu vyplatit hned na začátku? Ins. správce jsem také musel upozornit, aby se na mou insolvenci pořádně podíval a přepočítal ji. Po několika minutách mi ins. správce řekl, že mi začali připravovat dopis pro soud o ukončení insolvence. Tento měsíc (červenec) mi bude opět stržená částka pro insl. správce, i když by měla být insolvence už ukončena. Za jak dlouho mi bude vrácen přeplatek? Je zákonné, že ins. správce sebere vyšší celkovou částku insolvence než byla stanovená soudem?
Dobrý den, může mi banka blokovat internetové bankovnictví s tím, že jsem údajně několikrát spletla heslo nebo přihlašovací kód? Já jsem v současné době imobilní, a tak nemůžu ani vybírat z bankomatu. Ale hlavně mi jde o to internetové bankovnictví - oni mi vnucují aplikaci na chytrém telefonu, ale já se toho bojím. S chytrým telefonem si moc nerozumím (je mi 75 let). V podstatě v současné době nemám zaplacené faktury a peněz v hotovosti mám také málo. Nevím jak dlouho bude trvat má neschopnost pohybu a tak se tam s nimi nemohu jet ani hádat. Děkuji vám předem za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.