Dobry den, nekdo koho znam, byl v USA na vymenem pobytu, pracoval tam a sjednal si kartu u banky jmenem Credit One Bank. Kartu pouzival v poradku. Pak pobyt koncil a musel se vratit domu. Doma zjistil, ze mu porad charguji poplatky. Kartu nepouziva od kvetna a ted prisel mail, ze je karta due. Problem je v tom, ze stranka banky je u nas blokovana, cislo uctu uz nema a banka nema email, jen cislo telefonu v USA. Karta ma vyprseni pristi rok v prosinci. A tak bych se chtel zeptat co delat. Myslite ze je v poradku to preckat, kdyz to je tak maly dluh, neni v te zemi a nema zpusob jak to splatit? Popripade jak postupovat. Dekuji
Dobrý den, v květnu 2019 mně byla po 5 letech ukončena úspěšně insolvence. V zákoně o spotřebitelském úvěru by mé skončení insolvenčního řízeni nemělo byt překážkou pro ČNB jako zaměstnance banky (je uváděna 5 letá lhůta a zda chápu dobře od uvalení úpadku). Děkuji za Váš názor.
Dobrý den, chci změnit banku. Nechal jsem se nalákat na možnost uzavření online smlouvy aplikací Smart Banka od Monety. Vyplnil jsem vše požadované, včetně fotografií OP a ŘP, jak je v aplikaci požadováno (to je běžné?) a elektronicky podepsal smlouvu. Měl jsem čekat na SMS s přístupem na účet. SMS nedorazila a po 5-ti hodinách volám na hotline. Pán mně řekl, že vznikl problém, že jejich systém vyhodnotil dodané informace za vadné, že je ale viděl a že jsou v pořádku, že netuší proč, ale že účet založen nebyl, nebude a smlouva je neplatná. Prý si můžu zítra udělat novou smlouvu. To už ale nemám zájem. Požadoval jsem vymazat všechny moje osobní údaje (které jsem jim elektronicky poslal), to prý bohužel nejde. Takže asi si budu stěžovat na ÚOOÚ, nebo nějaká lepší rada, jak tuto situaci řešit? Hlavně Moneta Money Bank už ne. Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.