
Účet Smarty CZ
Dobrý den, rád bych věděl, kdo je majitel tohoto účtu: 8460504003/5500 Děkuji za odpověď

Dobrý den, tento účet patří firmě Smarty CZ.


Dobrý den, rád bych věděl, kdo je majitel tohoto účtu: 8460504003/5500 Děkuji za odpověď
Dobrý den, tento účet patří firmě Smarty CZ.
Pokračování dotazu č. 26489: Dobrý den, poslala těch 270 000 Kč a zbytek na další složence. Zajímalo by mě, jak dlouho to trvá a kdy to budu mít na účtě, děkuji.
Dobrý den, posílat statisíce přes poštovní poukázky je nesmyslné a nereálné. Protistrana si z Vás dělá legraci, nic Vám neposlala, čekáte na Godota.
Dobrý den, kdy mohu očekávat peníze zaslané poukázkou A na účtě? Jedná se o cca 350 000 Kč a dle odesílatele už jdou 7. den. Děkuji
Dobrý den, přes poštovní poukázku A (hotovost - účet) nelze poslat částku 350 000 Kč. Limit pro hotovostní transakce je 270 000 Kč. Takto vysoké částky se přes poštovní poukázky neposílají. Složenkami se platí drobné výdaje v řádu tisíců korun.
Dobrý den, potřebuji poslat peníze složenkou do České národní banky. Nemám účet, jsem do 16h v práci a banka má jen otevřeno jen do 14h. Děkuji, Renata
Dobrý den, platby složenkou vyřizuje Česká pošta (obslouží Vás na všech pobočkách pošty, zavírací doba většiny poboček je mezi 17-20:00).
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jak mohu ze zahraničního účtu převést eura na český účet tak, aby se eura převedla na českou měnu? Jelikož už nejsem v zahraničí, tak nemohu eura z účtu vybrat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, příchozí euro platba ze zahraničního účtu na český korunový účet se automaticky převede na koruny kurzem vaší české banky ze dnes připsání platby. Eura si ze zahraničního účtu bez obav pošlete na český korunový účet.
Dobrý den, omylem jsem poslal peníze na jiné číslo účtu. Jak mohu dostat své peníze zpět? (na účet 2510241014/3030 15 000 Kč)
Dobrý den, znáte-li majitele chybně zadaného účtu, požádejte ho o vrácení peněz. Neznáte-li majitele chybně zadaného účtu, informujte o chybné platbě svou banku, která následně vyzve majitele chybně zadaného účtu k dobrovolnému navrácení peněz. Pokud
Dobrý den, ptala jsem se proč mi odešla z účtu platba 1 243,35 Kč na účet 107-4362640257/0100. Odpověď o jakou firmu se jedná vím. Potřebovala bych vědět, proč si strhli tuto platbu. Do teď si nic nestrhávali. Děkuji
Dobrý den, tento účet patří společnosti PayU, která provozuje online platby. Pokud jste si někde něco online koupila a platila přes PayU, došlo ke stržení peněz z Vašeho účtu. Při nejlepší vůli ale nemohu vědět, co a kde jste si koupila/za co jste ta
Dobrý den, poslal jsem platbu 100 euro (pokuta). Ale bohužel jsem zapomněl přidat variabilní symbol. Jak mohu postupovat dále? Děkuji za odpověď. S pozdravem
Dobrý den, pokud jste pokutu platil v eurech, pravděpodobně jste posílal peníze do zahraničí. VS se používá pouze v ČR. U zahraničních plateb se identifikace transakce/plátce provádí přes poznámku v kolonce "zpráva pro příjemce". Kontaktujte prosím p
Dobrý den, na můj belgický účet Wise mi nejde přijmout platba z Německa. Prý je problém v IBAN. Belgický má BE + 14 znaků a německý DE + 20 znaků. Prý německý systém neumí vyhledat belgický účet. Děkuji
Dobrý den, IBAN může mít rozdílný počet znaků. Belgie má 16 znaků, Německo 22 znaků. Doporučuji kontaktovat technickou podporu Wise.
Dobrý den, co když dám za číslo učtu kód banky jenom 300 místo /0300? Je to velká chyba?
Dobrý den, je to velká chyba a dobrý bankovní systém by takovou platbu neměl nechat zadat.
Dobrý den, prosím o sdělení údajů, které jsou potřebné pro banku v Austrálii, v Perthu, aby mohla zaslat peníze do Česka do Moneta Money Bank. Nejsem v této věci znalá a nevím si rady. Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den, pro provedení platby z Austrálie do ČR sdělte odesílateli svůj IBAN (číslo Vašeho českého účtu v mezinárodním formátu) a BIC (mezinárodní kód Vaší české banky).
Dobrý den, co mám dělat, když mi nepřišla výhra na můj bankovní účet?
Dobrý den, požadujte vyplacení výhry po tom, kdo Vám výhru slíbil/kde jste vyhrála.
Pokračování dotazu č. 26297: Dobrý den, děkuji za odpověď. Mám ještě jeden dotaz ohledně převedení peněz. Žiji ve Vietnamu a Česká spořitelna (nejhorší volba tohoto institutu nazývající se bankou) není schopná a neví jak převést z Vietnamu telefonem
Dobrý den, české banky vám s převodem peněz z Vietnamu nepomohou, takové služby nenabízí (jsou v roli pasivního příjemce, jejichž úkolem je pouze přijmout příchozí platbu ze zahraničí). České banky Vám pomohou naopak pomoci s odesláním peněz z ČR do
Dobrý den, potřebuji z vietnamského účtu z Vietnamu převést peníze na svůj účet u České spořitelny. Jsem ve Vietnamu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, peníze z Vietnamu převedete na svůj účet v ČR klasickou mezinárodní bankovní platbou. Asistenci Vám případně poskytne Vaše místní banka ve Vietnamu.
Dobrý den, zaplatil jsem něco na účet 500008332/0800 a za Boha nevím, co to je. Můžete mi pomoci? Je to Mironet?
Dobrý den, z veřejně dostupných zdrojů bohužel není majitel tohoto účtu dohledatelný. O Mironet se však nejedná, ten používá jiné účty.
Dobrý den, omylem jsem zadala dvě platby na částku 3 219 Kč na číslo účtu 2801157218/2010. Existuje prosím tento účet a lze z něho dostat částku 6 438 Kč zpět? Prosím o nějaké bližší informace jak postupovat na vrácení peněz, předem moc děkuji. S poz
Dobrý den, doporučuji vyčkat 2 pracovní dny. Pokud cílový chybně zadaný účet neexistuje, platby budou vráceny automaticky zpět na Váš účet. V opačném případě chybné platby nahlaste své bance, která vyzve majitele cílového chybně zadaného účtu k dobro
Dobrý den, dnes jsem omylem z účtu u Raiffeisenbank poslal na svůj bývalý účet u ING Bank 2726702/3500 částku 3 470 Kč. Existuje způsob, jak tyto peníze poslat zpět na odesílací účet? Děkuji za odpověď, Oldřich
Dobrý den, Váš bývalý účet u ING Bank by již existovat neměl - platba se Vám vrátí automaticky zpět do 2 pracovních dnů.
Dobrý den, jak dlouho trvá, když mi ze Slovenska pošle z VÚB někdo eura na můj účet v RB v ČR? Děkuji
Dobrý den, SEPA platby (v EUR v rámci EU) trvají max. 1 pracovní den.
Dobrý den, včera večer bylo ukradeno z dceřina účtu 425 Kč na č.ú. 2000295311/2010, v.s. 9160227086, s.s. 9000010025. Dcera žádnou transakci nepotvrzovala ani dříve neuskutečnila. Byl jsem toho svědkem. Účet má u ČSOB. Dá se s tím něco dělat? Děkuji
Dobrý den, tento účet patří společnosti GoPay, která zprostředkovává online platby. Opravdu prosím dcera ten den nic nenakupovala a neplatila za to online? Případně můžete podat reklamaci bance, ale je nemožné, aby byla provedena platba bez autorizac
Dobrý den, bohužel jsem dnes 7.8. chybně odeslala částku na cizí účet u Air Bank z ČS. V ČS jsem již chybu nahlásila. Řeší tento problém i ze strany Air Bank, když je účet příjemce tam? Děkuji za informaci, Kateřina
Dobrý den, chybně zadanou platbu řeší pouze banka odesílatele platby, která vyzve majitele chybně zadaného účtu k dobrovolnému navrácení peněz. Tím končí i veškerá asistence banky odesílatele. Pokud protistrana peníze dobrovolně nevrátí, budete ji mu
Dobrý den, poslal jsem peníze na účet 2068500318/2600, ale zapomněl jsem variabilní symbol 702616723. Co dělat?
Dobrý den, platba bez VS dorazí na účet příjemce, ale příjemce ji nebude schopen identifikovat (nepozná, že je platba od Vás). Doporučuji příjemce kontaktovat - společně platbu dohledáte.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat - v sobotu mi známý odeslal z Fio banky peníze na účet u KB. Kdy mohu očekávat připsání? Děkuji a hezký den.
Dobrý den, pokud byla platba zadána jako okamžitá, byla připsána na Váš účet u Komerční banky v řádu vteřin po odeslání (okamžité platby fungují v režimu 24/7). V opačném případě bude platba připsána na Váš účet nejpozději dnes.