
Účet PayU
Dobrý den, žádám o sdělení, které společnosti patří tento účet. Nemohu dohledat fakturu, děkuji. 107-4362640257/0100 Díky

Dobrý den, tento účet patří společnosti PayU, která zajišťuje online platby, např. pro eshopy.


Dobrý den, žádám o sdělení, které společnosti patří tento účet. Nemohu dohledat fakturu, děkuji. 107-4362640257/0100 Díky
Dobrý den, tento účet patří společnosti PayU, která zajišťuje online platby, např. pro eshopy.
Pokračování dotazu č. 25969: Dobrý den, děkuji za odpověď. Formulář jsem nevyplnila a ani neposlala. A o peníze jsem taky nepřišla. Pokud máte na mysli v zahraničí, tak to opravdu nevím. Na koho se skutečně obrátit, aby nebyl podvodník? Děkuji vám za
Dobrý den, z jakého důvodu chcete prosím asistenci Vámi uvedené firmy s vrácením peněz? Po kom chcete prosím co vrátit?
Dobrý den, klient banky si nechal poslat peníze pod smyšlenou záminkou. Je možné ho prostřednictvím banky vyzvat k navrácení nezákonného obohacení? Nebo je vždy nutné rovnou podat trestní oznámení?
Dobrý den, protistranu vyzvěte k navrácení peněz předžalobní výzvou. Pokud protistrana peníze nevrátí, domáhejte se svých peněz v civilním řízení a zvažte podání trestního oznámení pro podvod. Banka Vám s tímto nepomůže (nemůže zjišťovat, zdali byly
Dobrý den, banka mi zadržuje životně důležitou platbu od 16.6. 2025. Žádám okamžité řešení.
Dobrý den, ohledně zadržované platby doporučuji kontaktovat přímo Vaši banku. Určitě Vám bude sděleno, proč je platba zadržována a co můžete učinit pro její uvolnění.
Dobr7 den, jak zaslat platbu mobilem na Slovensko z ČSOB? Děkuji
Dobrý den, přes smart banking ČSOB zvolíte po přihlášení SEPA platbu. Potřebuje znát IBAN příjemce.
Dobrý den, jak dlouho trvá odeslání peněz z banky do Air Bank? Děkuji
Dobrý den, platba z banky do banky trvá max. 1 pracovní den. Je-li platba zadána jako okamžitá a podporují-li obě banky (odesílatele i příjemce) okamžité platby, pak jsou převody do 400 000 Kč procesovány ihned a to v režimu 24/7.
Dobrý den, zahraniční banka po mně vyžaduje jakýsi SORT CODE, kde ho mám najít? Používám FIO banku nebo KB.
Dobrý den, sort code se používá v Británii pro lokální platby. V ČR se tento kód nepoužívá. Pro mezinárodní platbu (ze zahraničí do ČR) je třeba IBAN, nikoliv SORT CODE.
Dobrý den, kontaktujte mě prosím telefonicky, řeším převod peněz.
Dobrý den, naše bezplatná finanční poradna bohužel nenabízí telefonické konzultace. Můžete nám napsat svůj dotaz, který zodpovíme zde v poradně.
Dobry den, dnes jsem poslala poměrně velkou částku někomu na účet, ale omylem jsem nezadala předčíslí. Číslo účtu i kód banky (KB) je správný. Mam ale strach z toho, že je reálné, ze částka dojde někomu jinému.
Dobrý den, v případě chybějícího předčíslí Vám bude platba vrácena následující pracovní den (nejpozději v pondělí). Není třeba mít obavy - platba nebude připsána na účet někoho jiného.
Dobrý den, stále nemám na účtu peníze z prodeje na aukru. Jak je to možné?
Dobrý den, nemůžeme vědět, proč Vám aukro neposlalo peníze z prodeje na účet. Doporučuji kontaktovat technickou podporu aukra.
Dobrý den, včera účetní posílala peníze z UniCredit Bank. Přijdou mi dnes na můj účet, když mám Českou spořitelnu?
Dobrý den, ano, mezibankovní platba trvá max. 1 pracovní den. Včera odeslaná platba Vám přijde nejpozději dnes.
Dobrý den, při placení balíčku u Zásilkovny mi zůstala viset platba. Již druhý den to píše, že čeká na platbu, přičemž jsem si zkontrolovala internetové bankovnictví a tam je již platba nachystaná v blokacích. 3.6. jsem platila takto celkem dva balíč
Dobrý den, nezprocesované platby doporučuji řešit přímo se Zásilkovnou.
Dobrý den, kdo je majitelem účtu 107-6903660277/0100? Proč se mi strhly peníze?
Dobrý den, majitelem tohoto účtu je GoPay (slouží pro rychlé platby). Peníze se Vám strhly pravděpodobně proto, že jste provedla platbu přes GoPay.
Dobrý den, odeslala jsem ze spořitelny peníze včera na svůj účet do Moneta Money Bank a pořád tam ještě nejsou. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, platba nemusela být provedena jako okamžitá. V takovém případě Vám budou peníze připsány na cílový účet následující pracovní den (pondělí 2/6/2025).
Dobrý den, potřebuji poslat platbu FÚ a u účtu je předčíslí, které mi nejde oddělit pomlčkou od čísla účtu. Jak postupovat? Děkuji za radu
Dobrý den, doporučuji kontaktovat technickou podporu vaší banky - pomohou Vám se zadáním platby (včetně předčíslí).
Dobrý den, protistrana ze zahraničí po mně požaduje SORT kód pro převod peněz na můj účet u ČS. Nestačí jí IBAN a SWIFT. Nahlásil jsem 0800. Prý je to ale číslo ve formátu "xx-xx-xx". Zjistím někde toto číslo? Děkuji.
Dobrý den, sort code se používá pro domácí platby v rámci Británie, české účty jej nemají. Protistrana musí při zadávání platby zvolit "zahraniční platbu" (pak nebude sort code třeba).
Dobrý den, poslala jsem peníze za dovolenou cestovce Blue style, ale tam došla jen část peněz. Můžete mi poradit co mám dělat?
Dobrý den, platba se nemohla po cestě ztratit ani rozdělit na menší částky. Platba byla buď celá připsána na účet příjemce nebo vrácena zpět na účet odesílatele. Pro více info doporučuji kontaktovat přímo Vaši banku.
Dobrý den, jak mám požádat o vrácení peněz ze Shein na můj účet?
Dobrý den, podejte Shein reklamaci a požádejte o vrácení peněz na Váš účet.
Dobrý den, v lednu mi odešla platba na toto číslo účtu. Zpětně nevím komu účet patří. Lze zjistit, kdo je vlastníkem tohoto čísla účtu? 565860227/0100
Dobrý den, jméno majitele účtu je chráněno bankovním tajemstvím, banky Vám jej sdělit nemohou.
Pokračování dotazu č. 25680: Dobrý den, bylo to do limitu 180 tisic. Řekli mi v bance, že to šlo ještě přes ČNB. Tak to bude v pondělí na účte, že v tu chvíli nebyla okamžitá platba u jedné z bank, nechápu. Platila jsem stejně jako vždy. Věřím, že t
Dobrý den, děkuji za doplnění. Pro realizaci okamžité platby musí tuto službu podporovat obě banky (odesílatele i příjemce). Bohužel ani dnes tuto službu stále nenabízí všechny banky na českém trhu. Některá z bank taktéž mohl mít výpadek či jiné tech
Pokračování dotazu č. 25624: Dobrý den, navazuji na naší vzájemnou písemnou komunikaci. Nemám žádné peníze v hotovosti a současně již dlužím s ubíhajícím časem stále větší částku za pobyt v Domově seniorů. Hrozí mi, že bude pobyt ukončen a ze mě se s
Dobrý den, děkuji za doplnění a přeji hodně štěstí.
Dobrý den, při focení QR kódu pro platbu bance se mi kód načetl několikrát, takže místo 1 000 Kč mi odešlo z účtu 7000 Kč. Bohužel v bance je už jen virtuální pomoc. Lze tuto platbu ještě nějak pozastavit?
Dobrý den, většina plateb dnes probíhá okamžitě. Velmi pravděpodobně by nebylo možné platby zastavit ani několik vteřin po odeslání. Požádejte příjemce peněz o navrácení duplicitních plateb.