Banky.cz Bankovní poradna zdarma

Bankovní poradna zdarma - strana 1190

Petr Jermář
26 509  zodpovězených dotazů
Na vaše dotazy odpovídá
Petr Jermář
Hlavní analytik Banky.cz

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, prosím vás je možné vyměnit neplatné bankovky o nominální hodnotě 500,- Kčs (r.výroby 1973) za nějaké peníze platné v současnosti? Za odpověď předem děkuji. L. Bílková

L. B. 24.8.2012

Dobrý den, neplatné bankovky a mince české měny standardně vyměňuje emitent, tedy ČNB, ale pouze po omezenou dobu (zpravidla max. 5-10 let od ukončení platnosti platidla). Bankovky z dob minulého režimu tudíž již dnes nesměníte. Spíše zkuste s

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Prosím o tuto informaci: z důvodu odjezdu do zahraničí potřebuje dcera zřídit bankovní účet. Informovali jsme se u Poštovní spořitelny, ta nemůže v tak krátkém termínu účet založit i s doručením potřebné karty - na zaslání karty do vlastních rukou

Pavla C. 23.8.2012

Dobrý den, doručení karty do 4 dnů Vám bohužel nemůže běžně garantovat žádná banka.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Prosím o sdělení, zda je možné nechat zkontrolovat jednání v oddělení správy hypotečních úvěrů po doplacení hypotéky. Tomková

Tomková 23.8.2012

Dobrý den, o jakou banku se jedná? Doporučuji kontaktovat vedoucího oddělení/pobočky či přímo ombudsmana banky. Pokud toto nepomůže, je čas podat podnět přímo dohledovému orgánu nad bankami - ČNB.  

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Potřebuji poradit jaký účet bych měla zřídit pro svoji 70 letou matku. 'Učet potřebuje jen na placení složenek a příjem důchodu.Děkuji

Tomasková M. 23.8.2012

Dobrý den, doporučuji účet bez poplatků za běžný provoz (příchozí/odchozí platby, karta, internetbanking, etc), např. běžný účet od mBank či FIO banky.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Hledám internetbanku pro vedení bežných účtů v CZK, Euro, CHF, příchozí platby ze zahraničí a v tuzemsku jak příchozí tak odchozí platby pokud možno bezplatné. Zbytek služeb nedůležitý. Za informaci děkuji předem. S pozdravem P. Masek

Pavel M. 22.8.2012

Dobrý den, pro účty v CZK a EUR lze doporučit FIO banku a další "téměř" bezpoplatkové banky jako ZUNO bank, Equa bank, etc. Účet v CHF bude horší, ani jedna "nízkonákladová" banka ho momentálně nenabízí, a proto nezbude

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Mám účet PayPal, který jsem si dobyla z mého účtu u Poštovní spořitelny bez problému. Dále jsem chtěla přihlásit kreditní kartu k účtu PayPal, který si pravdivost ověřoval u banky, které toto zamítla. Prosím, proč tomu tak bylo? Děkuji za odpověď

Helena 21.8.2012

Dobrý den, zkontrolujte datum expirace karty a nechte si od Poštovní spořitelny potvrdit platnost karty. Pokud je vše v pořádku, budete muset použít kartu jinou (něco mezi nebem a zemí, občas se to u karet bohužel stává).

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobry den.Chtela bych vedet na koho musim obratit v teto situace. Z KB banky byly poslane penize 14.08.2012 na ucet u CSOB banky, a do dnes tam nejsou.V KB nam rikaji,ze platba probehla v poradku,ale v csob zase odpovidaji,ze zadne penize oni nema

Iuliia 21.8.2012

Dobrý den, nechte si v Komerční bance vystavit potvrzení o odchozí platbě se specifikovaným účtem a následně s tímto dokumentem konfrontujte ČSOB. Pokud se peněz nedoberete, přiberte výpis z účtu ČSOB a kontaktujte dohledový orgán ČNB.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, hledám nejvýhodnější firemní účet - můžete mi poradit, kde je nejlepší poměr nízké poplatky/vysoké úroky? Máme ve firmě dva účty - korunový pro běžné platby, kde bych mohl dát i část na měsíční termínovaný účet (asi dva miliony) pak mám

Jaroslav M. 21.8.2012

Dobrý den, běžný korunový a EUR účet pro firmy doporučuji od FIO banky, kde je nabídka bezkonkurenčně nejvýhodnější, neboť na firmu/OSVČ je pohlíženo jako na retailového zákazníka a běžný provoz účtu (vedení, internetbanking, karta, příchozí/o

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrýden, jsem v invalidním důchodu. Chtěl bych konsolidovat půjčky. Mám kontokorent 11000Kč, kreditní karta 20000,-Kč, osobní půjčka zbývající 33000,-Kč, vše u poštovní spořitelny. Platim celkem 3000,-Kč měsíčně. Ale teď pozor. Můj příjem činí in

Juraj V. 17.8.2012

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze poradenský portál. Sečteno podtrženo, příjem 10 689 Kč, dluh 64 000 Kč, splátky 3000 Kč. Podmínku minimálního příjmu splňujete např. u ZUNO bank či mBank., kde jsou spotřebitelské úvěry nabízeny za po

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,jsem na md,půjčí mi někdo částku 35000?Děkuji.

Karen 16.8.2012

Dobrý den, jaký je Váš pravidelný čistý měsíční příjem? Banky požadují zpravidla min 8-10 000Kč.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

dobry den, Byvam v zudzine a chcem sa vratit do Ciech na stare kolena. Nasla som na vasich strankach - velmi dobre mimochodom :) prehlad bank v Cechah, ale kedze nic o ceskych bankach neviem potrebujem vediet , ktore su relativne iste a ktorym sa

Angelika 16.8.2012

Dobrý den, dobrý běžný účet najdete u mBank či FIO banky. Se spořením bude záležet, kolik, jak dlouho a v jaké měně chcete spořit. Např. spořicí účet bez výpovědi a podmínek min. vkladu v CZK hledejte u Equabank, ZUNO bank, Airbank či Moravské

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, prosím o radu. Chci si založit spořící účet, ale nevím u jaké banky. Děkuji Šťastná

Zuza 14.8.2012

  Dobrý den, hledáte-li spořicí účet bez výpovědní lhůty a dalších omezení (např. na výši min. vkladu), podívejte se na nabídku např. Equabank, ZUNO bank, Airbank či Moravského peněžního ústavu. Úrok by měl být kolem 2,3-2,5%. Víc

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Oznamuji změnu adresy: xxx díky za pochopení Pospíšil

Pospíšil 13.8.2012

Dobrý den, nejsme vaše banka, ale bankovně poradenský portál.

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

ano je to tak...a na jakékoliv pobočce tvrdí že nikde nic není.a peníze nejsou.a paní co to sjednávala tak nebere mobil...

Jaroslav T. 11.8.2012

pokračování dotazu č. 340: Při rušení původní smlouvy musela být sepsána ve dvou vyhotoveních výpověď či jakýkoliv jiný dokument prokazující tento záměr, samozřejmě Vámi podepsaný. Na tomto dokumentu musí být specifikováno, kam peníze vlastně

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jménem mé kamarádky která má u vás účet.Čeká na novou kartu z důvodu ztáty ale potřebuje si vybrat výplatu,tak se dotazuje zda je možné navštívit některou vaši pobočku a finance si vyzvednout v hotovosti.Bohužel nem

Kateřina 10.8.2012

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze poradenský portál. O jakou banku se jedná? Vybrat peníze na pobočce není problém.  

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Děkuji za zprávu,ale zkusil jsem to na jine pobočce protože jsem se přestěhoval...a paní mi pořád tvrdí dokola,že žádná smlouva není...jen ta nová na které nejsou žádné peníze.opravdu už nevím kam se obrátit..děkuji

Jaroslav T. 10.8.2012

pokračování dotazu č. 338: Dobrý den, jestli to správně chápu, měl jste naspořené peníze na jedné smlouvě, načež Vám někdo z Modré pyramidy převedl tuto smlouvu a peníze na ni na novou smlouvu a nyní na nové smlouvě nejsou k nalezení peníz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den nevím na koho se obrátit,ale mám založene stavební spoření od pyramidy a chtěl jsem ho na pobočce zrušit a vybrat naspořené peníze,ale paní mi je převedla někam jinam a nikdo neví kde jsou.a paní Hanzliková Dana mi od té doby nebere tele

Jaroslav T. 8.8.2012

Dobrý den, výpověď smlouvy lze provést u jakéhokoliv pracovníka na libovolné pobočce. Argumenty typu "převedli jsme Vás jinam" či "to musí zrušit kolegyně, která Vám to zakládala" apod. jsou naprosto nesmyslné a primárně pr

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý deň chcel by som sa opýtať, či by som ako občan Slovenskej republiky získať uver v ČR. Ak Áno, asi v ktorej banke. Som seriózny a solventnž klient.

Milan T. 8.8.2012

Dobrý den, není problém získat téměř u jakékoliv banky libovolný úvěr od kontokorentu, kreditní karty a spotřebitelského úvěru až po hypotéku.  

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobry den prajem Chcel by som sa opytat, ci by bolo mozne ziskat u Vasej banky refinancny uver vo vyske cca 135-000,- € na dobu cca 7-8 rokov. Hlavne by ma zaujimalo, za akych najlepsich podmienok (najlepsia vyska urokovej sadzby) by som dany uver

Milan T. 8.8.2012

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze bankovně poradenský portál. Ani se Vám nedivím, že chcete úvěr refinancovat, neboť takto solventnímu klientovi by více slušela sazba v rozmezí 3-3,5%. S věkem by neměl být problém, neboť většina bank požaduje

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, chtěl bych si jednorázově přikoupit akcie firmy, které vlastním již z kuponové privatizace. Při informaci v KB mi bylo sděleno, že to již jak v minulosti není možné. Že je nutné si otevřít u vaší banky účet, jehož spravování ale nebude

Jiří C. 8.8.2012

Dobrý den, nejsme banka, ale bankovně poradenský portál. Dnes se již s akciemi skutečně nedá obchodovat jako v dobách kuponových privatizací a je třeba mít otevřený účet v Centrálním depozitáři cenných papírů (pro český akciový trh), který

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, posílám za společnost požadavky na inkaso plateb mj.i do ČS. Velice často se u Vás stává, že nám přijde Oznámení o neprovedení příkazu k inkasu, ale bohužel není zřejmé proč. Vždy jen hláška: Odmítnuté inkaso - neautorizováno. Přitom č.

Jitka B. 7.8.2012

Dobrý den, nejsme přímo banka, ale pouze bankovně poradenský portál. Jediným důvodem pro chybovou hlášku "neautorizováno" je nezřízení inkasa se strany klienta či zapomenutá autorizace - některé novější verze internetových bankov

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda byste mi půjčili 10 000kč,kolik bych splácela,jsem samoživitelka a můj příjem je 8400 kč,z toho 500kč dávám na životní pojištění a 300 kč na úrazovku...Děkuji za odpověď Lenka

Lenka 6.8.2012

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze bankovně poradenský portál. Doporučuji nabídku např. ZUNO banky, kde je pro spotřebitelské úvěry stanoven jeden z nejnižších požadovaných příjmů - pouze 7500Kč, což splňujete. Úrok začínající na 6,9% takt

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
1 ... 1188 1189 1190 1191 1192 ... 1205