Dobrý den tady vám zasílám podrobnosti ohledně LevelTrade. Po zhlédnutí reklamy na YouTube od firmy ČEZ jsem se zaregistroval druhý den mě kontaktovala Brokerka Iva Svobodová z lollygagpartners-2 postupně ze mě vyloudila 810 000kč. Obchodoval jsem u nich asi 3 měsíce po té jsem se rozhodl přeposlat peníze na svůj osobní účet na to mě kontaktovala finanční z LevelTrade jestli trvám na své žádosti na převod to jsem jí potvrdil a ona na to že mi přepošle e-mail formulář abych ho prý vyplnil a poslal spět. Udělal jsem všechno co požadovala a o dva dny později mi přišel e-mail z Lloyds banky abych uhradil 12%daň a po té mi budou peníze vyplaceny. Co mám dělat s Lloyds bankou se nedá nijak spojit. Děkuji za odpověď Mošnovský Luboš
Dobrý den, pokud se převádí DPS od jedné společnosti ke druhé, je potřeba danit příspěvky zamestnavatele? (nedoslo k výplatě, původní penzijní společnost obdržela dokument “Výpověď smlouvy o doplňkovém penzijním spoření a žádost o převod prostředků účastníka do xyz.”)
Dobrý den, platil jsem našim dvěma dcerám životní pojištění Sluníčko. Nicméně ze strany manželky nedošlo k doplacení celé částky a byla učiněna výpověď. Bylo vyplaceno odbytné za naše dvě dcery na můj účet. Po založení Dětské vkladní knížky její matkou na dceru byly mnou na tuto knížku peníze vyplacené ČP převedeny. Do doby platnosti obou smluv u ČP byly tyto peníze obou našich dcer, každá dostala při ukončení smluv vyplaceno svoje odbytné na můj účet. Do této doby byly tyto peníze obou dcer. Ale v momentě kdy se tyto peníze spojily na jednu částku a byly uloženy na jednu Dětskou vkladní knížku, staly majetkem dcery na kterou je DVK založena. Je tomu tak? Nebo to chápu špatně? Zda potom může za nezletilé děti manželka vybírat hotovost na jejich osobní potřeby na dcery, nebo už pouze na jednu dceru která je majitelkou Dětské vkladní knížky a tyto peníze jsou v tuto dobu už jenom majetkem jedné dcery? Děkuji za upřesnění.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.