Dobrý den, převáděl jsem peníze z platformy LevelTrade na svůj účet v ČR a Lloyds banka v Londýně převod zastavila a požaduje 12% daň. Nemám u nich účet a ani jsem si u nich neobjednal žádné služby. Je to možné aby to takto udělali? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, 12. listopadu mi skončila pracovní neschopnost. OSSZ nemá o ukončení neschopnosti podklady. Kdo má povinnost nahlásit ukončení neschopenky? Ošetřující lékař nebo můj bývalý zaměstnavatel? (pracovní poměr ukončení k 31.8., neschopnost od 2.7.-již ve výpovědní době). Děkuji
Dobrý den, měla bych dotaz k odpočtům úroků z hypotéky. Celý rok 2021 pracuji na hlavní pracovní poměr, v lednu 2022 budu také ještě zaměstnaná a od 1.2.2022 nastupuji na mateřskou. Jelikož v období březen/duben 2022, kdy se nám odpočet vyplácí, již nebudu dostávat mzdu, ale mateřskou, mám vůbec nárok na vrácení? A kdo a jak mi odpočet vrátí? Jinak hypotéku mám pouze na sebe. Děkuji.
Dobrý den, chtěla bych část svých finančních prostředků uložit na spořící účet u Trinity bank. Našla jsem tam dva produkty se zajímavým úročením, jedná se o produkt Dobrý klient, kde je aktuální úrok 2,58% a produkt Výhoda+, kde je 2,08%. Kromě rozdílného úroku a různého způsobu založení (produkt Výhoda+ nelze založit online) jsem u těchto dvou produktů nenašla žádný rozdíl. Můžete mi prosím sdělit, jaký je v těchto dvou produktech rozdíl? Moc děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.