Dobrý den, narazila jsem zde na váš příspěvek o Paypal a číslo, kam lze zavolat. Na číslo jsem volala, ale je to anglicky (příliš nerozumím). Nevím heslo, mám teď jiné příjmení - účet jsem si kdysi zakládala neúspěšně, nikdy jsem přihlášená nebyla, ale e-maily mi od nich občas přijdou. Můžete mi prosím poradit, jak to mohu zrušit? Psala jsem už několikrát na podporu email v AJ, ale nikdy nepřišla odpověď. Vlastně ani nevím, zda tam ten účet skutečně mám. děkuji.
Dobrý den, prosím, žádám o radu. Dne 26.7. mi soud povolil oddlužení. Dnes se mi přihlásil ČEZ s dluhem 12 000 Kč, který měl být hrazen splátkovým kalendářem. K mé smůle jsem zaplatil jednu splátku v září (což je ve spisu i uvedeno). Soud by to mohl považovat za zvýhodnění věřitele. Bude to důvod k zamítnutí oddlužení? Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, narazila jsem zde na váš příspěvek. Na číslo jsem volala, ale je to anglicky (příliš nerozumím). Nevím heslo, mám teď jiné příjmení - účet jsem si kdysi zakládala neúspěšně, nikdy jsem přihlášená nebyla, ale e-maily mi od nich občas přijdou. Můžete mi prosím poradit, jak to mohu zrušit? Psala jsem už několikrát na podporu email v AJ, ale nikdy nepřišla odpověď. děkuji.
Dobrý den, porovnávám 3 možnosti a hledám, která z nich je nejlevnější (situace kdy je úvěr nejlevnější, tzn. zaplatím bance co nejméně peněz za jejích půjčení) 1) během 4 let splácet zdarma 25% z půjčené částky, nejsou poplatky 2) zůstat u hypotéky do konce smluvního období, dalších 25 let, úroková sazba 2,57% (po 30 letech zaplatím bance cca. 30% z půjčené částky) 3) Propočítala jsem účelně vynaložené náklady ke splacení úvěru k datu 8.10.2021. Jsou ve výši nula, tedy je možné splatit pouze jistinu a úroky od poslední splátky ke dni splacení (info od banky a nerozumím tomu - musím doplatit všechny úroky za zbývajících 25 let nebo je to vlastně nejlepší možnost ze tří)? Moc děkují
Dobry den, jsem cizinec (mimo EU) zijici v CR zhruba 6 let, hypo a rodinu jiz mam, taky spoustu beznych i sporicich uctu v nekolika bankach, zatim bez jediného problemu. Pred mesicem mi volala jedna banka, ze mi zrusi ucet, ze ne to maji pravo a mi nic vic nevysvetlili. Pro jistotu jsem chtel zalozit bezny ucet v CSOB osobne na pobocce (protoze pro cizince to jinak nejde ), ale světe div se, neslo zalozit ucet pres jejich system s tim, ze ja jako zakaznik mam v systemu stopku. Zadne zaznamy v Solusu nebo v jinych registrech nemam, jedine hypo, kterou mam s manzelkou a splacime vcas, zadne tarify nebo elektroniku na splatky nemame. Jak byste to prosim vysvetlil? Na koho se obratit? Na FU? Dekuji. S pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.