Nemohu dohledat z mého internetu článek, který jsem si včera vyhledala o změnách od 1.7.2019 v Poštovní spořitelně ERA, kde mám účet. Chtěla jsem si ho vytisknout, ale při druhém vyhledání se mně ztratil a článek jsem znovu nemohla na včerejším internetu najít a ztratila jsem spoustu času hledáním tohoto článku, který je velmi důležitý, poněvadž změna nastane již od 1.7.2019 a možnost vyjádřit se a zvážit možnosti je již velmi časově omezen, tak Vás prosím, abyste mně tento článek poslali co nejdřív, tj. dnes na moji e-mailovou adresu domů. Předem moc děkuji.
Dobrý den, vzal jsem si takzvanou "mikropůjčku" od Viva Credit a v telefonním ověření mi pán řekl, že si peníze strhnou sami. Jak je to vůbec možné? Nemůžou toho nějak zneužít? Žádný souhlas jsem jim nedal, jen mi to oznámil po telefonu, a vzhledem k tomu, že sem byl po noční směně, tak jsem byl trošku mimo a úplně mi to v tu situaci nedošlo. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, přišel mi email od "osobního bankéře" ČS, že na mém účtu vidí, že mi odchází několik splátek do jiných společností. Tak že by mi pomohl je sloučit. Vůbec se mi nelíbí, že mi kdokoliv z řadových zaměstnanců banky může brouzdat po mém účtu bez mého souhlasu. Chtěla bych se zeptat, jestli tohle oni opravdu mohou a jestli to je běžná praxe. Ještě jsem s tím nesetkala. Moc děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.