Dobrý den, po 3 letech mi vypršela platební karta a byla mi doručena nová. Ta se ovšem chová velmi zvláštně. Některé touto kartou provedené (bezkontaktní) platby se mi vůbec nestrhávají z účtu ani se neobjevují v int./mob. bankovnictví, a to dokonce na stejných obchodních místech (jednou ano, jindy ne) a ani po mnoha dnech se v bankovnictví neobjeví. Mám očekávat, že mi tyto platby strhne banka zpětně nebo mám některé nákupy zkrátka zadarmo? Platby probíhají standardně, přiložím, "platba úspěšně provedena" a vyjede účtenka, ale peníze se mi neodečítají, ani po mnoha dnech až týdnech.
Dobrý den, po zrušení Zajišťovacího fondu družstevních záložen (31.12.2010) přechází všechna práva a povinnosti Fondu do kompetence Ministerstva financí-odbor 44-Náhradové agendy. Dle přechodných ustanovení v Zákoně 87/1995 Sb. a dle Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/49/EU mají záložny vedené pod MF také nárok na vrácení vkladů do max. 100 000 EUR. Je to tak? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.