Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně zjištění majitele účtu u Fio banky. Zakoupil jsem si zboží, platbu jsem následně poslal na účet vedený u Fio banky, ale jméno majitele se mi nezobrazuje. V předchozích článcích jsem četl, že banky jsou povinny tyto údaje sdělit, ale mně bylo řečeno, že pouze v případě soudního rozhodnutí. Je možné, že mi na jiné pobočce Fio banky údaje poskytnou? Nebo budu muset částku vymáhat opravdu soudně? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, nepoužívám chytrý telefon a ani to nemám v plánu. Lze u nějaké banky zřídit běžný účet a obsluhovat ho, aniž bych k tomu ten zmíněný telefon potřeboval? A co se týká placení kartou na internetu od 1. dubna? Banka u které mám v současné době vedený účet mi napsala, že od tohoto termínu již bez aplikace v chytrém telefonu tuto transakci neprovedu. Hledám tedy banku, kde to půjde i jinak. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.