Dobrý den, 16.4.2020 mi tragicky zahynul můj syn, 42 let. Zůstalo mi kromě jiného číslo pojistné smlouvy a já bych rád věděl, zda ona smlouva je aktivní nebo byla již dříve vypovězena. Pokud bych zaslal číslo smlouvy, obdržel bych odpověď na výše uvedený dotaz? Děkuji
Dobrý den, dovoluji si požádat o opětovné zasláni zbytkové částky z pojištění mého osobního vozidla, které jsem prodal jinému majiteli. Pojišťovna mi částku řádně poslala 17.04. 2020 Poštovní poukázkou B. Její vyzvednutí bylo omezeno do 12. 05.2020. Já jsem v uvedené době pobýval v zahraničí a po té, do 20. 05- 2020 v karanténě z důvodu COVID 19. Z uvedeného důvodu jsem si částku nemohl vyzvednout. Děkuji pěkně za porozumění.
Dobrý den, od dědy svého syna kupuji 11 let staré auto v hodnotě do 100 000 Kč. Prosím, jak je to s daní? Snadnější by možná bylo auto věnovat synovi, ale vzhledem k tomu, že on nemá řidičský průkaz, platila bych jako uživatel násobně vyšší povinné ručení. Děkuji
Pokračování dotazu č. 10148: Dobrý den, jedná se o pojistku hotelu. Jeho zástupci sami předali podklady pro zajištění pojistného plnění do své pojišťovny Generali, která nás v lednu kontaktovala, a vyžádala si zdravotní dokumentaci k úrazu. Vše jsme předali, a zástupkyně pojišťovny po nás nic dalšího již nepožaduje. Takže teď by měl v této věci konat hotel, zde to však vázne. Děkuji.
Dobrý den, mám dotaz k postupu pojišťovny, která vyřizuje odškodnění za úraz mého manžela. Úraz se stal v září v r. 2019 v penzionu v ČR a až v lednu nás pojišťovna požádala o veškeré podklady a zdravotní dokumentaci, které jsme jí poskytli. Nyní v květnu, ještě není celá věc uzavřená. Důvodem je údajně to, že hotel, kde se stal úraz, neposkytl této pojišťovně potřebné podklady, a dokonce nás zástupce pojišťovny požádal, abychom do hotelu zavolali sami a požadované dokumenty zaurgovali. Sice jsme to udělali, ale tento požadavek nám připadá zcela nepřijatelný. Na závěr doplním, že se hotel "vymlouvá" na pandemii, s tím, že má zavřeno a věc bude řešit po otevření. Chtěli bychom vědět jak dále postupovat, když z naší strany byly všechny dokumenty v pořádku předány, avšak celá věc není stále vyřízena. Děkuji
Dobrý den, mám smlouvu pojištění domácnosti od 23.3. 2016 za 1 000 Kč. Zároveň mám jinou smlouvu poj. domácnosti, kde platím vždy v říjnu 1 156 Kč. Vůbec nevím jak došlo k tomu, že platím obě smlouvy. Prosím o přezkoumání tohoto nedorozumění. První smlouvu platím na kód banky Raiffeisen, druhou na kód banky 0800. Děkuji za zprávu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.