Dobrý den, momentálně nemá Allianz v Táboře žádnou pobočku, pouze několik poradců bez pevné otevírací doby, se kterými je možné si sjednat schůzku telefonicky.

Životní pojištění, neživotní pojištění, cestovní pojištění, povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění odpovědnosti za škody v občanském životě a zaměstnavateli, podpojištění, pojistné, pojišťovny, pojištění nemovitosti, majetkové pojištění, pojistné události, jaké sjednat pojištění?
Dobrý den, momentálně nemá Allianz v Táboře žádnou pobočku, pouze několik poradců bez pevné otevírací doby, se kterými je možné si sjednat schůzku telefonicky.
Dobry den, ja sa chcem informovat, mi sme si zakupili pracku v Planeo elektro a dali sme si pripoistit zaruku cez vasu splocnost, ale sme sa odstahovali na Slovensko a nastal problem s Prackou. Poprosim o blizie informaci, ako by som mal postupovat k
Dobrý den, patrně se jedná o omyl, nejsme firma, u které jste si sjednali pojištění prodloužené záruky. Nicméně obecně prodloužená záruka určitě platí nehledě na aktuální místo bydliště. Jen se obávám, že ke zdárně vyřízené reklamaci budete muset pr
Kde mám nahlásit pojistnou událost na auto, kroupy poškodily karosérii. Na smlouvě není jediný použitelný kontakt.
Dobrý den, o jakou se jedná pojišťovnu? Nejlepší je navštívit webové stránky vaší pojišťovny, kde jsou k nalezení kontakty pro hlášení pojistných událostí.
Dobrý den, obracím se na vás s prosbou o radu. V červenci loňského roku jsem byl na vyšetření karpálních tunelů, kde mi řekli, že operace je nevyhnutelná. Termín operace koncem srpna. Do toho se mi stal 22.7.2016 úraz a byl jsem na dvou operacích pal
Dobrý den, odvolat se můžete v prvé řadě u své pojišťovny, kde máte pojištění sjednáno. Pokud to nepomůže, dalším stupněm ochrany spotřebitele je ČNB, coby dohledový orgán nad bankami a pojišťovnami. Pokud se Vám nebude líbit ani výsledek šetření ČN
Dobrý den, mám u Vás pojistku se spořením a potřebuji konzultaci ohledně dosaženého úročení nebo něco takového. Na koho se mám obrátit? Místo bydliště Pardubice. Vznesl jsem písemný i telefonický dotaz, už je to min. měsíc a zatím se mi nikdo neozval
Dobrý den, patrně se jedná o omyl, nejsme vaše pojišťovna, ale poradenský portál. Spořící životní pojištění (investiční, kapitálové) je možná vůbec nejhorší produkt, co kdy existoval. Je pro Vás extrémně nevýhodný. Obvykle se dostanete "na nulu" až
Dobrý den, mám pojistku a už nevím na co, zde je kopie platebního příkazu pojištění: 14.02.2017 2018500408/2600 170213S53312194 7094043941 -198,00 Kč. Moc se omlouvám za můj nepořádek a děkuji, Václav Hranád
Dobrý den, z čísla účtu lze poznat, že peníze posíláte pojišťovně AIG Europe limited, která se zabývá osobním (úraz, nemoc, domácnost, odpovědnost za škody) a cestovním pojištěním. Pro více informací kontaktujte přímo AIG Europe limited. Doporučuji
Byla mi doručena sms "Potvrzujeme, ze jsme zpracovali pojistnou smlouvu c.3143310418 a Vase pojisteni je platne. Dekujeme za Vasi duveru. Ceská pojistovna." Ale ja si nejsem vedom, ze bych si nejakou smlouvu objednal. Co mam delat? Za radu dekuji. J
Dobrý den, jsou dvě možnosti. Buď bylo omylem/překlepem Vaše telefonní číslo přiřazeno v systému k jinému klientovi, nebo někdo podvodem uzavřel na Vaše jméno tuto pojistnou smlouvu. Doporučuji kontaktovat Českou pojišťovnu a požádat o vysvětlení.
Vážení, v 11.listopadu 2016 jsem na poště Praha 14, 198 00 uhradil 199,- Kč jako platbu pojistného u AIG pojišťovna. Moje smlouva s pojišťovnou však byla zrušena, neboť jsem byl takřka 2 měsíce v nemocnici - a nemohl reagovat např. na upomínky. V
Dobrý den, Pošta Vám nepomůže, ta jen provádí platby dle Vašich instrukcí (neví, komu a proč posíláte peníze). Je třeba případně kontaktovat přímo AIG pojišťovnu, sdělit jí, kolik a kam jste kdy poslal a požádat o vrácení přeplatku na pojistné
Dobrý den, chci zrušit povinné ručení z důvodu prodeje vozu. Co vše je potřeba zaslat na pojišťovnu a na jakou adresu Allianz? Jsem z Otrokovic. Děkuji
Dobrý den, je třeba doložit kupní smlouvu o prodeji vozu (občas chtějí i vrátit zelenou kartu). Doporučuji toto vyřídit osobně, nejbližší pobočku Allianz máte v Otrokovicích na adrese J. Jabůrkové 308, otevírací doba Po-St 8:00 - 17:00, Čt-Pá
Dobrý den, mám dotaz na č.ú.2018500408/2600 u Vás platím připojištění hospitalizace 99 Kč. Mohli byste mi prosím odpovědět, které pojišťovně to platím? Děkuji za odpověď. S pozdravem Petr Klykorka.
Dobrý den, tento účet patří pojišťovně AIG Europe Limited.
Dobrý den, jsem u vaší pojišťovny pojištěn pro výkon práva myslivosti a zajímá mne, zdali pojištění platí i ve státech EU a nebo je nutné se ještě připojistit? Platím 455 Kč. Děkuji za odpověď
Dobrý den, standardně se pojištění sjednává pouze pro tuzemskou územní platnost, zahraničí je možné pojistit za příplatek.
Dobrý den, mám u Vašeho ústavu uzavřenou prodlouženou záruku. Č. pojistky 6634059676. Prosím o radu, jak nahlásit pojistnou událost. Děkuji Dr Kunt
Dobrý den, nejsme vaše pojišťovna, ale poradenský portál. Pojistnou událost nahlaste své pojišťovně - přes telefon na infolinku, osobně na pobočce či online.
Dobrý den, dne 8.7. jsem uzavřela dceři úrazové pojištění na pobočce v Děčíně a měla mi přijít sada reflexních prvků. Dosud nedorazila. Dcera je Klára, nar. 2016. S pozdravem Jana Havlová
Dobrý den, v této záležitosti je nejlépe kontaktovat pojišťovnu, se kterou jste produkt uzavřela. Doporučuji náš článek Orientujte se v pojištění 2, kde se můžete dočíst, co má smysl pojišťovat a co nikoliv. Úrazové pojištění pro dět
Dobry den, jsem klientkou CSOB banky, pobocka Lidicka v Trinci. Na pobocku s emailovou adresou info.trinec@csob.cz jsem odesilala mail 18.9.2016 s dotazem, jak je mozne, ze mi uz druhy rok byly odecteny penize za cestovni pripojisteni, ktere mam k
Dobrý den, bohužel Vám nezbude než dále obepisovat ČSOB a požadovat zrušení pojištění a navrácení peněz (nemusíte psát jen na pobočku, žádost lze samozřejmě adresovat i centrále). Nebylo by však lepší celý účet u ČSOB a zrušit a přejít k b
Dobrý den! Jsem nucen ukončit Vaší pojistnou smlouvu, kdy a jak jí mám formulovat. Děkuji za odpověď JP.
Dobrý den, nejsme vaše pojišťovna, ale poradenský portál. Pojistnou smlouvu je nejlépe ukončit osobně na pobočce pojišťovny a vyžádat si písemné potvrzení o ukončení sjednaného produktu.
Dobrý den, mám prosbu - syn začal jezdit v práci s vysokozd. vozíkem a prý existuje nějaké pojistka "na blbost", kdyby náhodou něco poničil a kolik se zhruba platí. Děkuji moc
Dobrý den, ano, jmenuje se to "pojištění odpovědnosti za škody způsobené zaměstnavateli", platí se dle míry spoluúčasti a výše pojistného limitu. Běžně si toto sjednávají všichni řidiči, obvykle je to do 1 000 Kč/rok.
Dobrý den, nabourál jsem téměř nové auto (kup 12/2014), škoda je velká. Auto je pojitěno na Slovensku. Mám auto odtaženo doma v garáži (Olomoucko). Likvidátor nechce přijet, ať mu pošlu fotky auta, prý to bude lepší zlipvidovat a vyplatit zůst. ce
Dobrý den, osobní přítomnost likvidátora není nutná, pokud pojišťovně stačí jen fotky (pojišťovna Vám tím projevuje důvěru). Nová auta ztrácí bohužel rychle na hodnotě, a tak mají často pro majitele vyšší hodnotu, než je jejich tržní cena (což
V r. 2010 jsem uzavřel zákonné pojištění+havarijní poj. Pojistitel mi nezapočítal bezeškodní průběh. Bohužel nevím, u které pojišťovny jsem měl auto pojištěné. Vím jen, že jsem poukázal10 360,- Kč na účet vedený u Raiffeisenbank č.ú. 1111222233/55
Dobrý den, majitele účtu Vám bohužel nemůže sdělit žádná banka v rámci zachování bankovního tajemství. Nicméně i tak by bylo na zjednávání nápravy bohužel pozdě, obecná promlčecí lhůta na takovéto případy je 3 roky. Pojišťovny si bez-škodný pr
Dobrý den, chci se zeptat na formulář úrazu. Děkuji
Dobrý den, co přesně myslíte formulářem na úraz? Pakliže jste pojištěna a chcete nahlásit pojistnou událost (úraz), doporučuji kontaktovat přímo svoji pojišťovnu.
Dobrý den, prosím prosím o zjištění, jestli nemá p.Jozef Korytko r.č. XXX u vás pojistnou smlouvu. Fěkuji za odpověď Petr Korytko-syn
Dobrý den, nejsme pojišťovna, ale poradenský portál - tedy u nás žádnou pojistku sjednanou mít nemůže. Obecně banky/pojišťovny tyto informace poskytovat v zájmu zachování bankovního/pojistného tajemství nemohou.
Dobrý den, jsem účastníkem dopravní nehody jako poškozená, plnění škody uplatňuji u pojišťovny povinného (viníka nehody). Po tel. nahlášení pojistné události mi bylo, krom jiného, autoritativně doporučeno, že mám auto dát do smluvní opravny této p
Dobrý den, využívání smluvně sjednaných autoservisů pojišťoven je běžné, v tom bych nic nekalého nehledal. Ne že by pojišťovny cíleně vybíraly levnější, neautorizované či třeba méně kvalitní servisy. Jde o to, že smluvní servis dostane jakousi
Dobrý den, před lety jsem podstoupil operaci kolene a uplatnil jsem u pojištovny trvalé následky, bylo mi vyplaceno několik tisíc korun. Nedávno jsem podstoupil stejnou operaci stejného kolene, bylo mi řečeno, že jsem uplatnil trvalé následky na t
Dobrý den, tady bude záležet na konkrétní pojišťovně, typu pojištění a podmínkách Vaší smlouvy. Každá pojišťovna a každý produkt má jiné pojistné podmínky. Nechat si dvakrát operovat koleno mi přijde z pohledu pojišťovny ještě akceptovatelné.