Dobrý den, s manželem máme u banky s běžným účtem zřízenou i kreditní kartu, na které máme nastavený nižší limit, než je naše výplata a platíme z ní pouze benzín a vždy když přijde nová výplata, tak tam půjčené peníze pošleme zpět. Jelikož se o to stará hlavně manžel, tak tomu moc nerozumím. Je tam nějaké bezúročné období, což znamená, že když peníze vrátíme včas, tak neplatíme nic navíc?
Dobrý den přeji, rád bych se zeptal, matka vlastní parcelu s určitým číslem se 100% podílem. Je nějaká možnost, jak by mohla připsat své děti jako spolumajitele stejného podílu, aby se nemusela dělat výměra pozemku a rozdělování na určitá %? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, pokud by znal někdo heslo od KB klíče i jméno pro přihlášení do mé banky, může to někdo zneužít např. při internetových nákupech apod? Předpokládám že ne, protože účet na internetovém bankovnictví je spárován pouze s mým mobilním zařízením a s mým tel. číslem. Je to tak? Děkuji
Dobrý den, můj roční příjem z podnikání je 545 000 Kč, tedy zhruba 45 000 Kč měsíčně. Jsem v insolvenci a má měsíční splátka je 22 000 Kč. Nemam žádné výdaje na mé podnikání. Zajímalo by mě, kolik budu platit na dani. Jestli se bere ohled na tu insolvenci. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dostal jsem se do potíží a mám 4 půjčky u bankovních společností a jednu u nebankovní společnosti. K poslednímu načerpání úvěru došlo minulý měsíc. Potřeboval bych půjčky sloučit do jedné, protože se obávám, že takto nebudu schopen platit. Kdy bych mohl mít nárok na sloučení? Popřípadě jestli dle vás mám vůbec šanci?
Dobrý den, mám dotaz ohledně mezinárodní platby za pokutu v Chorvatsku. Poslala jsem platbu prostřednictvím své banky, ale chorvatská národní banka ji vrátila. U pokynů k platbě jsou chorvatsky uvedeny jakési symboly, které netuším, kam vyplnit při zahraničním platebním styku. Jde o pojem "Model" (uvedeno HR63) a Poziv na broj primatelja (17 místný kód). Obojí jsem uvedla do kolonky "reference k platbě", ale chorvatská banka platbu vrátila s tím, že tyto údaje chybí. Máte prosím někdo zkušenost s platbou do Chorvatska, resp. kam co uvést, aby banka platbu přijala a identifikovala? Děkuji za radu
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.