Dobry den, pan po mne chtel, abych z jeho uctu poslala penize na jiny ucet. Ja to bohuzel udelala, z duvodu ktere ted nejsou podstatne. Moje otazka je, jestli za tohle mi muze pripadne neco hrozit. Celou konverzaci mam a take jsem to nahlasila policii.
Dobrý den, tento rok jsem si pořídila kryptomenu EGOLD, skoro každý měsíc vybírám ze stalkingu 5-10 000 Kč (hodnota dvou Egoldů). Egoldy vybírat nebudu, popřípadě za několik let. Jsem zaměstnanec s průměrným čistým platem 25 000 Kč/měsíčně. Jak na tom mám být s daněním? Bylo by lepší si pořídit živnostenský list na tuto kryptoměnu? V daních se nevyznám a nechci udělat nějakou podvodnou chybu. Děkuji předem za radu.
Dobrý den, mám dva překlenovací úvěry, které chci refinancováním sloučit do jednoho. Mám fin. poradce, který po mně chce, abych si zažádal o vyčíslení akt. dluhu a zároveň aby stavební spořitelna dala "souhlas se zástavou v 2. pořadí". Jen nevím co přesně to znamená.
Dobry den, jeden muj znamy ktery zije v Americe, ale se nachazi momentalne v Turecku, dle jeho slov nemohl otevrit svuj bankovni ucet kz duvodu nedostupnosti stranky banky v Turecku. Proto mne poprosil abych se do jeho internetoveho bankovnictvi prihlasila a z toho uctu poslala penize na ucet ktery mi poslal. K potvrzeni transakci bylo potreba zadat autorizacni kod, ktery vzapeti poslal. Ucet byl veden na jeho jmeno, ale vzhledem k tomu ze od te doby tomu panovi se stava jedna neuveritelna prihoda za druhou, dostala jsem strach jestli jsem neudelala chybu.
Dobrý den, mám syna 13 let, kterému bych rád založil spoření. Bohužel je autista a nikdy nebude svéprávný. S jeho matkou spolu nežijeme. Jde mi ale o to, aby na spoření nedosáhla jeho matka a syn byl zajištěný ve stáří až tu jako rodič nebudu. Pokud bych zvolil nějaký z běžných produktů, je celkem jisté, že matka peníze využije ve svůj prospěch jako zákonný zástupce pod nějakou záminkou, že je to dobré pro syna. Chápu, že dotaz je dost specifický, ale nevím si rady. Pěkný den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.