Dobrý den, v nouzovém stavu, když jsem byl vyhozen z práce a na pracovním úřadu, jsem přišel o 7 200 Kč přes internet, krádež proběhla Googlem. V bance se podala reklamace (všechno vypadalo dobře, bylo mi řečeno, že se mi peníze vrátí a banka si to vyřeší sama). Půjčil jsem si tedy na nájem a spoléhal na banku. Banka mi po 14 dnech napsala, že mi nic nevrátí, že je to moje chyba. Komunikace z její strany mizerná a naprosto nulová. Bylo podáno i trestní oznámení na pachatele. Chci se zeptat, kam to můžu proti bance až vest? Banka nemá ombudsmana.
Dobrý den, chtěla bych se informovat na podání informací od banky. V podmínkách mají, že klient má právo kdykoliv si vyžádat údaje, které o něm má. Když jsem nyní podepisovala oznámení kontaktních údajů a se slečnou jsme se špatně domluvily - říkala, že mi vše přijde na mail, ale zapomněla mi říct, že jen to co se podepíše na tabletu (nyní nepoužívají kvůli omezení šíření covid). Odmítli mi kopii tohoto dokumentu vydat - jedná se přece o moje osobní údaje, i přes to že jsem byla přes online podporu ujištěná, že mi kopii udělají na kterékoliv pobočce. Mám na to nárok? Děkuji, ale mám ráda ve věcech pořádek.
Dobrý den, nalezl jsem zapomenutou obálku, ve které je 320 DEM (3x100 a 2x10, bankovky). Poradili byste mi prosím s možností směny těchto bankovek? Dočetl jsem se, že Německo žádný limitní datum pro směnu nemá a lze tyto bankovky stále ještě směnit. Děkuji za zprávu
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.