Pokračování dotazu č. 14965: Dobrý den, dostala jsem odpověď s tím, že by i při chybně napsaném kódu banky (v mém případě neexistujícím) by se měla částka vrátit zpět. Poslala jsem to ale složenkou na poště, tak se asi nedá nic dělat. Kam bylo vůbec doručeno nevím. Naštěstí nejde o tisíce, tak se prostě blbost nepromíjí. Je to víc jak 14 dní. Díky za ochotu.
Dobrý den, mám dotaz, co mám všechno doložit, když musím ohlásit změnu účtu pro vyplacení důchodu z Rakouska, když Česká spořitelna ruší vkladové účty a já nechci u České spořitelny nový účet založit. Je nutné žádost odeslat písemně nebo stačí elektronicky? Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.