Dobrý den, 20. dubna jsem z mBank poslal rodině peníze do Zambie (do Zambijské banky Abbank). Peníze tam nedorazily, ale ani se nevrátily zpět. Do mBanky jsem už asi desetkrát volal, podával reklamaci, urgenci a vždycky mi jen řeknou, že musím počkat, že se to řeší a že je to proces, který může trvat dlouho a více informací mi teď nemohou sdělit. Peníze jsem už několikrát do stejné banky z jiné české banky (ČS a UniCredit Bank) posílal (před i po této transakci) a nikdy s tím nebyl problém. Je možné, aby to mBance trvalo tak dlouho? Na koho se mohu případně obrátit, aby ten proces urychlili a peníze mi buď poslali zpět nebo do té Zambie?
Dobrý den, prosím Vás, když je banka povinna platit úroky za pozdní převod peněz na účet klienta, jaký má povinnost platit úrok z prodlení, když se úrok počítá od prosince 2020 do května 2021? 8,25 % p. a. nebo dvojnásobek diskontní sazby z částky, která měla být převedena? Děkuji.
Dobrý den, mám dotaz. Poslal jsem nafocené číslo učtu, aby mi poslala dotyčná osoba peníze. Ale čtvrté číslo není vidět díky blesku a já si toho nevšimla, je tam prostě mezera. No a peníze mi byly odeslány ale samozřejmě nedošly. Existuje vůbec takové číslo? 000000-280613193/0800
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.