Banky.cz Bankovní poradna zdarma

Bankovní poradna zdarma - strana 1121

Petr Jermář
26 035  zodpovězených dotazů
Na vaše dotazy odpovídá
Petr Jermář
Hlavní analytik Banky.cz

Dotaz v bankovní poradně

Dobry deň,môj znamy si niekedy v roku 1996-97 založil účet vo Švedsku,myslim že to je terminovany účet (aspoň tak mi to povedal) ale bohužiaľ pri požiari prišiel o všetky doklady a chcel by vedieť či už mu skončila viazanosť a ak ano,tak ake dokla

Atraplova 26.5.2014

Dobrý den, vázanost vkladu skončila již zcela určitě, neboť termínované vklady se obvykle uzavírají na max. 5 let a dnes se doba, která uplynula od roku 96-97 (založení vkladu) blíží téměř k 20 letům:) Po emailu Vám bohužel banka žádné úda

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,chtěla js.se zeptat,jak mám postupovat,před rokem js.se rozvedla,odešla js.z domu,kt.vlastnil manžel.V roce 2012 si manžel vzal hypotéku na opravu domu a já jako manželka js. figurovala jako spoludlužnik.Při rozvodu js.se dohodli,že nebu

Naděžda B. 26.5.2014

Dobrý den, tato situace je pro Vás velmi komplikovaná. Banka úvěr poskytla manželovi za podmínky Vašeho spoluručitelství, tedy on sám nebyl dost bonitní na podmínky úvěru, které dostal. Aby Vás banka mohla zbavit spoluručitelství, potřebuje za

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Pokračování dotazu č. 1041: …jde o pracoviště OSSZ v Karlových Varech

Radomír S. 26.5.2014

Dobrý den, pak je vše v pořádku - tento účet patří OSSZ (pracoviště Karlovy Vary) a je určen pro důchodové pojištění OSVČ. 1011-17925341/0710 – důchodové pojištění OSVČ 11017-17925341/0710 – nemocenské pojištění OSVČ 21012-17925341/071

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den. V 18 letech jsem odcestoval do zahraničí. Mel jsem účet. U Ge. Jelikož mi tam nechodili peníze,časem jsem se dostal na poplatcích do mínusu 1960kc. U téhle částky mi účet zrušili. Minulý rok jsem se vrátil založil nový účet a tenhle můj

Václav 23.5.2014

Dobrý den, toto zas tak velký prohřešek není a bonita je slušná, tak snad se najde banka, která bude ochotná půjčit. Doporučuji zkusit Air-Bank, Equa Bank (formulář zde) či ZUNO Bank (nízký úrok kol 10%, kompletně bez poplatků). Pokud Vám

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, mám problém, přišla jsem o zaměstnání a byla nucena zrušit účet u Citibank. Mám splacené všechny pohledávky, nicméně na účtu mi zůstala částka 2083.-Kč, kterou bych chtěla převést na jiný účet. Bohužel, kartu Citibank již nemám, takže n

Zuzana A. 23.5.2014

Dobrý den, při rušení účtu se určuje (v dokumentu o ukončení účtu), kam poslat zůstatek peněz (obvykle se zadává jiný účet). Není tedy vypořádání zůstatku řešeno již zde? Pokud ne, kontaktuje Citibank osobně (návštěva pobočky) či telefonic

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den ; Učinil jsem " nejistou" úhradu ve prospěch účtu : 1011-0017925341/0710. Je majitelem zmíněného účtu OSSZ?

Radomír S. 23.5.2014

Dobrý den, 100% Vám to nepotvrdím, ale tento formát čísla účtu je shodný s těmi, které OSSZ u ČNB má. O jaké okresní pracoviště OSSZ se jedná? Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den snažím se zjistit jak časově vycházejí přípisy na bankovní účet u GE Money Bank byly mi odeslány peníze a já bych potřeboval vědět kdy nejdříve mohou přijít , ve dvou variantách převod v jedné bance jen mezi účty a ve druhé variantě přev

Tomáš 22.5.2014

Dobrý den, převod v rámci banky je okamžitý. Převod mezi dvěma bankami trvá až dva pracovní dny (více pro-klientské banky to umí i za jeden den, méně pro-klientským bankám to trvá dny dva). Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

dobry den ja sa volam lubica gumanova ja by som vas chcela poprosit o zrusenie mojej karty mozete mi z tim pomoct dakujem

Lubka 21.5.2014

Dobrý den, patrně se jedná o omyl - nejsme banka a nemáte u nás žádnou kartu. Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,chtěla bych odejit z CS protože platím poplatky ale nevím jak převádět příkazy platby na novou banku. Byla bych ráde kdyby to nějaká banka dělala za klienta, nevíte jestli to existuje. Děkuji za informaci.

Jitka J. 20.5.2014

Dobrý den, nejjednodušší postup při změně banky:  1) založit účet v nové bance 2) převést osobně všechny trvalé platby odchozí i příchozí na nový účet (vše od výplaty až po SIPO) - změnu u výplaty ohlásit zaměstnavateli, SIPO a os

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

prosiiim o radu.asi pred 5 rokmi som bola zamestnana v CZ,konkretne v rakovniku,otvorila som si tam ucet v ceskej sporitelni no nezrusila som ho....odisla som naspät na SVK a myslela som ze ucet si budem moct casom zrusit a tu.no mylila som sa.a t

Katarina B. 19.5.2014

Dobrý den, banka si zcela určitě strhávala měsíčně poplatek za vedení účtu po dobu celých 5 let, tedy pokud byl zůstatek na účtu nízký a nestačil na pokrytí poplatků, zřejmě bude třeba něco doplatit. Doporučuji zavolat na info linku České spoř

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

dobrý den, omylem jsem dne 18.05.2014 do Vaší banky odeslala platbu, která patřila jinému bankovnímu ústavu, poradíte prosím jaký mám zvolit postup k nápravě ? Děkuji Lažová l

Jarka L. 19.5.2014

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze poradenský portál. Pokud cílové číslo účtu neexistovalo, platba se Vám během následujícího dne až dvou automaticky vrátí. Pokud jste měla smůlu a číslo účtu existovalo, oznamte toto své bance, která oficiálně

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den,jak si mohu elektronicky rezervovat návštěvu pobočky ČS Vinohradská 112. Děkuji

Miloš B. 18.5.2014

Dobrý den, na stránkách ČS přejděte do vyhledávače poboček a po vybraní Vinohradské 112 zaklikněte v kolonce "speciální služby": objednání na pobočku on-line. Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, která pobočka České spořitelny v Praze má otevřeno i v sobotu? A jaká je její adresa? Děkuji za odpověď. Iva

Iva 16.5.2014

Dobrý den, Pobočka Centrum Chodov (SO+NE: 9-12:30, 13:30-19) na adrese: Centrum Chodov Roztylská 2321/19 14800 Praha 4 Další pobočky OC Čakovice, Harfa, Letňany, detaily k nalezení zde. Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, kdy bude opět k dispozici bankomat u ČS v Praze 10, Vyžlovská 3130/1 - Skalka? Tento bankomat byl velmi oblíbený, což se nadá říci o bankomatu u stanice metra v téže lokalitě. Děkuji .

Ing. K. 15.5.2014

Dobrý den, nejsme banka (ČS), ale pouze poradenský portál. Tedy lépe směřovat dotaz přímo na ČS. Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobry den. Mela jsem nezaplacenou splatku,vse jsem zaplatila a dnes mi byl strhnut rodicovsky prispevek! Jak to dal resit? Mam 8mesicu stare ditko a jsem s nim sama. Jak si muze banka dovolit i po zaplaceni vzit penize opet?!

Novotná 15.5.2014

Dobrý den, pravděpodobně se jedná o chybu na straně banky - doporučuji banku ihned kontaktovat a požadovat nápravu (která bývá obvykle v řádu dnů). Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den. Jsem dlouholetým klientem Vaší banky a zajímá mě, jak dlouho ještě bude vaše banka vybírat poplatky /nesmyslné/ za běžné úkony,které provádíte.Jsem v důchodu a je pro mě neúnosné v jaké výši jsou tyto poplatky účtovány.Silně uvažuji o p

Josef M. 15.5.2014

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze poradenský portál. Osobně taktéž nemám rád poplatky a myslím si, že za svěřené peníze bance mám nárok na bezplatné služby spojené s vedení a používáním běžného účtu. Na českém trhu je nyní přes 30 bank a z to

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli u váší banky jde posílat sms na mob když příjdou poeníze na učet?a jaký je tam v případě poplatek?děkuji za odpověd s pozdravem Kormaňáková

Petra K. 15.5.2014

Dobrý den, nejsme banka, ale pouze poradenský portál. Většina bank tuto službu nabízí, obvykle za paušální poplatek měsíčně v rámci desetikorun. Dejte vědět, která banka Vás zajímá a poplatek Vám zjistíme přesně. Petr Jermář, Banky.cz

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobry den, prodavam pozemek a kupec si bere hypoteku u Unicredit bank. Kdyz jsem naposilal vsechny mozne doklady o pozemku, vcetne nabyvacich titulu, tak ty ko..ti prisli s tim, ze jim musim dat kopii obcanky. Ja nejsem ( a hlavne nikdy nebudu!!!)

Evžen K. 14.5.2014

Dobrý den, kopii OP samozřejmě vůbec nikomu neposkytujte a vůbec se s bankou, od které chce kupující čerpat úvěr, nebavte.Vy jednáte pouze s kupujícím a nějaká banka kupujícího pro Vás vůbec není partner. Jak si kupující sežene peníze je na ně

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, uvažuji o hypotéce v EUR. Nabízí některá Česká banka vyhovující produkt? Děkuji za odpověď

Jan 14.5.2014

Dobrý den, nikoliv, tuzemské banky poskytují úvěry fyzickým osobám pouze v korunách. K čemu by byla dobrá hypotéka v EUR? Pro nákup nemovitosti v zahraničí si stačí půjčenou částku v CZK převést na EUR. A co se dlouhodobého trendu vývoje kurzu

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobry den chtel jsem se informovat jak zavazne je kdyz nesplatim kontokorent do stanovene doby dekuji

Jaroslav 14.5.2014

Dobrý den, důrazně nedoporučuji nesplácet jakékoliv své závazky či dluhy do dohodnutého termínu. Stanete se nesolventním, budete mít záznam v registrech, banka Vám začne účtovat vyšší úrok za tzv. nepovolený debet. Vezměte to ze svého pohl

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den chtěla bych se zeptat kdo je majitelem tohoto účtu 1014984084/6100?Již minulý týden jsem na tohle číslo účtu zaslala nemalou částku za trampolínu a do dnes se mi nikdo neozval.Předem děkuji za kladnou a brzkou odpověd Tampová

Jindřiška T. 14.5.2014

Dobrý den, toto bohužel nelze nikde zjistit a ani Vaše banka či banka majitele tohoto účtu (Equa bank) nemohou tyto informace v rámci zachování bankovního tajemství poskytnout.  Pokud jste zaplatila podvodníkovi, který s Vámi nekomuni

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více

Dotaz v bankovní poradně

Dobrý den, manžel si chce vzít půjčku na dostavbu naší chaty ve výši cca 80 000 kč,já s tím ale nesouhlasím.Chtěla bych se zeptat,zda může uzavřít smlouvu o půjčce i bez mého vědomí.Děkuji Jana K.

Jana 14.5.2014

Dobrý den, bohužel, banky půjčují jednomu z manželů i bez doložení souhlasu druhého z manželů zhruba do částek 200 000 Kč (až nad tuto hranici požadují písemný souhlas).  Osobně s tímto taktéž nesouhlasím, neboť v manželství za dluhy

Petr Jermář Hlavní analytik Banky.cz
Zobrazit více
1 ... 1119 1120 1121 1122 1123 ... 1184