Dobrý den, zdědila jsem byt po rodičích. Musím však sestrám vyplatit částku 2x 500 tisíc. Do bytu však půjde moje dcera, která si musí vzít hypotéku, aby mohla tuto částku vyplatit. Dcera se rozhodla, že mi dá částku 500 tisíc. Takže aby dostala hypotéku na 1,5 milionu, musíme udělat kupní smlouvu, že vlastně ode mě tento byt kupuje za částku 1 500 000 Kč a já z toho na základě notářského rozhodnutí v dědickém řízení vyplatím svoje sestry. Jaký teda bude postup, co se týče daní? Děkuji za radu.
Dobry den mam problém a to takový, že zaměstnavatel mi chybně vypočítával výplatu a to jsem přecházel z tarifu na smluvní plat. Vše proběhlo v pořádku, ale můj vedoucí mi zapomněl odepsat, prý z tabulky pro osobní ohodnoceni v tarifu, takže jsem nějakou dobu dostával jak smluvní bonus. Na tarifní bonus se přišlo až po 3 měsících. Včera mi oznámili, že mě to v jedné výplatě vyrovnají, takže částky které jsem dostal navíc mi odečtou v této výplatě. Jsem celkem v koncích, protože to děla cca 6 000 Kč
Dobrý deň, prosím Vás, môže mi banka neposkytnúť úver bez toho, aby špecifikovala z akého dôvodu sa tak udialo? Už 2 roky sa snažím v jednej banke získať úver, mám české rodné číslo, český prechodný pobyt, dostatočné príjmy na účet, som niekoľkorčoný živnostník, mám všetky daňové priznania, no vždy mi od nich iba príde odpoveď, že moju žiadosť zamietli. Na podpore povedali, že je to z dôvodu ,,interných procesov". Je možné sa obrátiť na nejaký kontrolný úrad, ktorý si na nich trochu posvieti? Pretože toto zaváňa diskrimináciou. Ďakujem pekne za pomoc
Dobrý den, nechal jsem si u ČS udělat konsolidaci 2 úvěrů a kontokorentu do jednoho. Paní bankéřka v ČS si nenechala od Sberbank vypočítat částku k doplacení k datu a vycházela z údajů z registru k dlužníků, který nebyl aktuální. Výsledkem je, že tam zadala skoro o 50 000 Kč víc, které aktuálně někde jsou. Ze Sberbank mi psali, že to evidují, ale nemohou mi je vrátit, takže zablokované peníze a o to víc splácím ve ČS. Co s tím?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.