Dobrý den, prosím o radu. Můj otec má u banky Creditas dluhopisy. K přístupu k tomuto majetkovému účtu po mně chce Creditas darovací smlouvu a jednání společně s mým otcem na pobočce banky. Vzhledem k pokročilému věku mého otce to nepovažuji za vhodné. Musí Creditas stačit notářsky ověřená darovací smlouva? Děkuji.
Dobrý den, jak zrušit půjčku, když jsem nebyla předem informovaná o poplatcích? Platila jsem poplatek za převod na účet a poté řekli, že to nejde do mojí banky, i když banka normálně převody dělá. Že si musím aktivovat kartu od EKO banky za poplatek 1 637 euro. Další pojištění a žádná smlouva. I smlouva o té půjčce nemá náležitosti. Udělali virtuální účet, tam ten kredit je, ale nedodrželi nic z toho co je na smlouvě. Děkuji
Dobrý den, omylem jsem při scanování dokumentů kde je uvedeno moje jméno, rodné číslo a bankovní spojení ofotila také cca polovinu OP - je vidět fotka, datum a místo narození a data vydání a platnosti. Číslo OP mám na jiném dokumentu uloženém také jako foto v mobilním telefonu. Chtěla bych se zeptat, zda by u případné žádosti o půjčku obstál podvodník, který by se dostal k těmto dvěma fotografiím. Děkuji
Dobrý den, váš názor na tyto fondy - amundi water fund, disruptive amundi, medtech fondy? Začal jsem do nich investovat už před rokem a půl. Celková hodnota mého portfolia je 600 tisíc. Poslední dobou mám o své peníze obavy, jelikož akcie pořád klesají. Mám pokračovat nebo zrušit investování a peníze zachránit? Děkuji
Dobrý den, bylo mi 25.2. 2022 povoleno oddlužení, věřitelé se měli přihlásit do 25.4.2022. Tento týden mám jednání se svým insolvenčním správcem, kterému jsem posílala i dotazník, kde jsem napsala ještě dluh k MěÚ. Dnes přišel e-mail, že chtějí dlužnou částku zaplatit do 30.9. 2022, i když jsem u nich měla splátkový kalendář a oni byli informováni, že jsem v insolvenčním řízení. Co teď s tím? Děkuji
Dobrý den, platím si měsíčně 150 Kč pojištění dlouhodobé pracovní neschopnosti. Při dotazu na pobočce jsem dostala pokaždé jinou informaci ohledně postupu a plnění pojistky. Jsem od 1.3. 2022 v pracovní neschopnosti a zřejmě ještě nejméně 1-2 měsíce budu. Prosím o informaci, jak pokračovat a co musím udělat, aby mi banka začala plnit účel tohoto pojištění. Děkuj za odpověď. S pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.