Dobrý den, dne 2.12. 2020 jsem na pobočce České spořitelny elektronicky podepsala novou Rámcovou smlouvu o finančních službách. Pracovnice spořitelny mi sdělila, že mi ji zašle. Podotýkám, že nemám a nechci mít elektronické bankovnictví a výpisy z účtu jsou mi zasílány poštou v písemné formě. Proto jsem se domnívala, že smlouvu obdržím poštou. K mému nepříjemnému překvapení jsem zjistila, že smlouva mi byla zaslána e-mailem. Po internetu tudíž běhají moje veškeré citlivé údaje včetně čísla účtu, adresy a čísla občanky. Prosím, je možné s tím něco dělat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mohu uplatnit kompletní úroky z překlenovacího úvěru, kdy účelem byla modernizace nemovitosti, kterou spoluvlastním s přímými příbuznými (rodič a sourozenec)? Dle finančního úřadu mohu uplatnit úroky ve výši, která odpovídá mému podílu, nikoliv celou částku. Podotýkám, že nemovitost trvale obývá můj rodič, já občasně. Děkuji.
Dobrý den, řeším refinancování Hypoúvěru u Modré pyramidy přechodem k jiné bance. Jde o malou částku, 1,3 mil Kč, smlouva založená 2012, ale refinancovaná 2018. Tudíž předpokládám nová pravidla a náklady v řádek stokorun za vyřízení. Přesto po mně Modrá pyramida vyžaduje 47 tis. Kč. Jde účelově vynaložené náklady? První jsem požádal o vysvětlení, podle mně neúčelových nákladů. Možnost pak je refinancování zrušit, nebo se obrátit na Finančního arbitra? Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda mají banky ze zákona hmotnou odpovědnost za pochybení svého pracovníka, který vydá (na pokladně v hotovosti) na zcizený nebo falešný občanský průkaz pachateli peníze z cizího bankovního účtu. Dostane poškozený klient od banky automaticky náhradu v plné výši, nebo se musí soudit? Za situace, kdy některé banky neuplatňují podpisové vzory ani nepožadují předložení dalšího dokladu totožnosti, je to docela závažný problém.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.